پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۷۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
پرویزی در استان، تأکید کرد: طرحهای ورودی به شوراها و شهرداری ها قبل از نهایی شدن بررسی شده و دفاتر شهری و فنی استانداری نیز بر تصویب و اجرای مصوبات نظارت کامل داشته باشند.
شعارسال: سیدعلی اکبر پرویزی دومین جلسه کمیسیون ماده ۵ استان در سال جاری با اشاره به بازگشایی معابر شهری افزود: مسئولین ذی ربط باید بگونه ای برنامه ریزی کنند تا در این زمینه همه ساکنین و مالکان املاک به صورت یکسان و عادلانه از مزایای آن برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه مصوبات کمیسیون ماده ۵ استان به تمامی شهرداری های استان ابلاغ شود، افزود: همه شهرداران می بایست خود را با خط مشی کلی این کمیسیون تنظیم و هماهنگ کنند.

مقام عالی دولت در استان، تأکید کرد: طرحهای ورودی به شوراها و شهرداری ها قبل از نهایی شدن بررسی شده و دفاتر شهری و فنی استانداری نیز بر تصویب و اجرای مصوبات نظارت کامل داشته باشند.

پرویزی، با اشاره به اینکه وظیفه کمیسیون ماده ۵ ورود به جزئیات طرح ها نیست، افزود: مسئولین امر در این کمیسیون به گونه‌ای تصمیم‌گیری کنند تا طرحهای مصوب قابلیت اجرا در بخش عمده‌ای از استان را داشته باشد.

وی با انتقاد از برخی از طرحهای شهری و مصوبات کمیسیون ماده ۵ گفت : تغییر کاربری برخی از طرحها برای مردم مشکلاتی به وجود آورده که مسئولین ذی ربط باید در جهت رفع نواقص احتمالی تلاش جدی تری صورت دهند.

وی کمیسیون ماده ۵ را فرصتی برای رفع مشکلات مردم دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی در جهت رفع مشکلات مردم و کاهش بروکراسی اداری و نیز تسهیل قوانین شهرسازی تلاش کنند.

استاندار خراسان جنوبی، با بیان اینکه شهرداری‌ها به دنبال منابع پایدار مالی ، اعتباری و درآمدی باشند، تصریح کرد: اجرای طرح تفصیلی با هماهنگی و جلب رضایت مالکان و به صورت عادلانه اجرا شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 مهر 1395، کدخبر: 46989، www.birjandrasa.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین