پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۸۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
معاون وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با توجه به رشد زیر ساخت‌ها به خصوص طی سال‌های اخیر در بخش‌های مختلف از جمله آی. سی. تی و آی. تی به طور قطع تبدیل به مهم‌ترین قطب فناوری اطلاعات وارتباطات (آی. سی. تی) کشور خواهد شد.
شعار سال: حسین فلاحی جوشقانی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در بازدید از منطقه اقتصادی پیام اظهار کرد: پیام یکی از مجموعه‌های با ظرفیت بالا در حوزه ارتباطات است که با توجه به قرار گرفتن در منطقه ویژه مقررات دست و پاگیر را ندارد و از زیر ساخت‌های مناسب در حوزه آی. سی. تی نیز برخوردار است.

وی با بیان اینکه پیام در حال گام برداشتن به سمت تبدیل شدن به قطب حوزه آی. سی. تی در کشور است خاطر نشان کرد: همچنین در کنار آن، بهره‌مند بودن از وجود دیگر صنایع از جمله حوزه الکترونیک این منطقه می‌تواند در توسعه هر چه بیشتر دولت الکترونیک بیشتر از همیشه نقش آفرینی کند.

فلاحی جوشقانی با اشاره به تحولات صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خاطر نشان کرد: زحمات صورت گرفته در این منطقه به خصوص طی سال‌های اخیر از سوی مدیریت منطقه قابل تقدیر و به جرات می‌توان گفت که انقلابی در پیام را امروز شاهد هستیم.

وی ادامه داد: به طور قطع با برنامه‌های پیش بینی شده و فاز‌های توسعه‌ای که هم اکنون در این منطقه شاهد آن هستیم، پیام به زودی تبدیل به یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنعتی و خدماتی به خصوص در حوزه آی. سی. تی کشور خواهد شد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: حضور سرمایه گذاران به خصوص در بخش آی. تی و آی. سی. تی، بهره‌مند بودن از زیر ساخت‌های فیبرنوری و آب و هوای مناسب بی شک از ظرفیت‌هایی است که پیام را منحصر به فرد و آن را به یک قطب تبدیل خواهد شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:  4 دی ۱۳۹۹، کد خبر:1108498، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
باید قبول کنیم که وزارت خونه بعد از جهرمی داره رنگ ابادانی رو به خودش می بینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
بعید میدونم که ایران بتونه رتبه 81 خودش رو به این زودی ها بهبود بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین