پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۸۹۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و سخنگوی وزارت امور خارجه در پیام‌هایی جداگانه، میلاد با سعادت حضرت عیسی مسیح را به مسیحیان ایران و جهان، تبریک گفتند.

شعار سال: روحانی میلاد حضرت عیسی(ع) را به رهبر کاتولیک‌های جهان تبریک گفت
 
 رییس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن میلاد عیسی‌بن مریم (ع) به رهبر کاتولیک‌های جهان، نوشت: بکارگیری سلوک زندگی آن حضرت که همواره با شفقت و مهرورزی عجیبن بود، می‌تواند راهگشای چالش‌های اجتماعی و فرهنگی بشر، مرهمی بر آلام آن و دریچه نجاتی برای رهایی از مشکلات باشد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان آمده است: با کمال مسرت، فرا رسیدن میلاد با شکوه عیسی‌بن مریم(ع)، پیامبر صلح و مهربانی و آغاز سال نو میلادی را به جناب عالی و همه موحدین جهان صمیمانه تبریک می‌گویم.
 
در ادامه این پیام آمده است: حضرت عیسی مسیح(ع)، بشارت‌دهنده یکتاپرستی، پیام‌آور مهر و نوع‌دوستی و منادی آزادی و آزادگی است. تأمل و واکاوی در خصایص و فضایل عیسی مسیح (ع) و به کارگیری شیوه و سلوک زندگی آن حضرت که همواره با شفقت، مدارا و مهرورزی عجیبن بود، می‌تواند راهگشای چالش‌های اجتماعی و فرهنگی بشر امروز، مرهمی بر آلام آن، دریچه نجاتی برای رهایی از مشکلات و ناملایمات و معبری به سوی کمال انسانی باشد.
 
روحانی در این پیام تاکید کرد: امیدوارم به یمن و برکت میلاد حضرت مسیح (ع)، در سال نو میلادی با کنترل و مهار ویروس منحوس کووید-19 و بازگشت زندگی بشر به روال معمول، شاهد امید و ایجاد شادی مضاعف در زندگی بشر و گسترش صلح و امنیت در سراسر کره خاکی باشیم.
 
رییس جمهوری در این پیام آورده است: از خداوند بزرگ، سلامتی و موفقیت آن‌جناب و سعادت و سربلندی همه مردم جهان را مسألت دارم.
 
تبریک میلاد مسیح توسط روحانی و جهانگیری
 
جهانگیری میلاد حضرت مسیح (ع) را تبریک گفت
 
معاون اول رییس جمهوری در پیام های جداگانه به همتایان خود در کشورهای مسیحی ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) تاکید کرد: برقراری صلح و آرامش لازمه سعادت و پیشرفت جوامع بشری است.
 
به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهور، اسحاق جهانگیری در پیام‌هایی جداگانه به همتایان خود در کشورهای مسیحی، میلاد حضرت عیسی(ع) پیامبر صلح و مهربانی و آغاز سال نو میلادی ۲۰۲۱ را تبریک گفت.
 
جهانگیری در این پیام ها با بیان اینکه برقراری صلح و آرامش، آرمان بشر و لازمه سعادت و پیشرفت انسان و جوامع بشری است، ابراز امیدواری کرد به برکت این میلاد فرخنده، سران کشورها با خردورزی، همدلی و مساعی مشترک و به کارگیری شیوه های نوین درمانی، مرهمی بر آلام و خسران مردم آسیب دیده از ویروس منحوس کووید-۱۹ باشند و همچنین با اتخاذ تدابیر اقتصادی و سیاسی مناسب، چالش های پیش رو را با موفقیت سپری کنند.
 
تبریک میلاد مسیح توسط روحانی و جهانگیری
تبریک اینستاگرامی سخنگوی وزارت  امور خارجه به مسیحیان ایران و جهان
 
سخنگوی وزارت  امور خارجه به مسیحیان ایران و جهان میلاد عیسی مسیح (ه) و سال نو میلادی را تبریک گفت.
 
 سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به مسیحیان ایران و جهان تبریک گفت. متن پیام وی به شرح زیر است:
 
«فیض روح‌القدس ار باز مدد فرماید
 دیگران هم بکنند آنچه مسیحا می کرد
 
پیروان حضرت مسیح در ایران و جهان، روزهای متفاوتی را  به عنوان میلاد آن حضرت به رسمیت می شناسند و جشن می گیرند. این بهانه‌ای است که به جای یک روز، این ایام مبارک را به همه پیروان آن حضرت تبریک بگویم.
 
با این امید که سیره توام با مهر و بخشش و بخشایش او، با مدد الهی، به رفتار همه انسانها تبدیل شود و جهان  شاهد معجزه عشق شود.»


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار:  4 دی  1399  ، کدخبر: ، www.irna.ir،84160527
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا  ، تاریخ انتشار: 4 دی 1399  ، کدخبر:84160443 ، www.irna.ir
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری ایسنا  ، تاریخ انتشار:  4 دی  1399  ، کدخبر: 99100403189،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
خدا به داد مسیحی ها برسه این بنده خدا به هرکسی تبریک میگه یه چیزیش میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
این تبریکات برای حفظ روابط با دنیای بیرون خیلی خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
خیلی خوبه که با سخن و رفتارمون وحدت بخش بین تموم دین ها در جهان باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
تو این چیزا خداییش یکم زمینه های روشن فکری خوب دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین