پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۶۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
مسئول اداره راه و شهرسازی بشرویه با اعلام اینکه اعتبار مورد نظر تخصیص یافته است، آغاز به کار اجرای این پروژه را خبر داد.

شعارسال: تقاطع کمربندی بشرویه،رقه به سمت شهر بشرویه یکی از نقاط پر ترددی است که عدم روشنایی آن موجب شده که به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز محسوب شود و اما از سال گذشته تامین اعتبار برای تجهیز این نقطه حادثه خیز به روشنایی، مورد بحث رسانه ای قرار گرفته است که در ابتدای سال جاری مسئول اداره راه و شهرسازی بشرویه خبر از اجرای پروژه روشنایی تقاطع کمربندی بشرویه را داد.

با توجه به گذشت 3 ماه از سال جاری، هنوز اقدام خاصی دیده نمی شود که "محسن زیباییان" این تاخیر را به واسطه انجام انعقاد قرار داد با پیمانکار دانست.

این مسئول در گفتگو با خبرنگار با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز تخصیص یافته خاطر نشان کرد:طبق وعده های داده شده، اعتباری بالغ بر 118 میلیون تومان برای اجرای پروژه روشنایی2 کیلومتر از تقاطع کمربندی بشرویه، رقه به سمت شهر بشرویه تخصیص یافته است.

زیباییان افزود: در همین راستا قرار دادی با شرکت مربوطه منعقد شده و نقاط مورد نظر به پیمانکار تحویل داده شده است و در این قرار داد مقرر گردیده تا از ابتدای سال به مدت 4 ماه این پروژه به اتمام برسد.

مسئول اداره راه و شهرسازی بشرویه با اشاره به اینکه اقدامات اولیه برای استارت پروژه انجام شده گفت: پیمانکار این پروژه حفر مکان های پایه گذاری تیرهای برق را به اتمام رسانده و این پروژه طبق قرارداد آخر تیرماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشه اقدامات خوبی در زمینه رفع نقاط پرحادثه انجام گرفته است بیان کرد:نقطه پرحادثه سه راهی غنی آباد از نقاط حادثه خیز بوده که طرح اتصال و اجرای تقاطع همسطح در نقطه مذکور با اعتبار مورد نیاز 200 میلیون تومان صورت گرفته و همچنین تعریض ابنیه (پل های موجود در سه راهی مذکور ) و جاده با اعتبار مورد نیاز 100 میلیون تومان نیز انجام شده است.

زیبائیان افزود:تأمین روشنایی حداقل بطول 1000 متر با اعتبار مورد نیاز 150 میلیون تومان و تهیه و نصب علائم ترافیکی و ایمنی با اعتبار مورد نیاز 10 میلیون تومان در این نقطه اقداماتی در جهت افزایش ایمنی آن مانند نصب علائم هشدار دهنده و اطلاعاتی و نصب چراغ چشمک زن و خطوط لرزاننده انجام شده است که جهت افزایش ایمنی ان نیاز به اعتبارات کافی می باشد.

مسئول اداره راه و شهرسازی بشرویه در خصوص رفع حادثه در نقطه پرحادثه روستای شهرک امام خمینی (ره) بشرویه هم گفت: در سال گذشته عملیات تعریض و احداث و آسفالت رمپ ورودی و خروجی شهرک با اعتبار بالغ بر 80 میلیون تومان انجام شده و نیز تأمین روشنایی نقطه مذکور از طریق 6 پایه چراغ روشنایی و اجرای کامل شبکه کابل آن با همکاری مدیریت توزیع برق شهرستان با اعتبار بالغ بر 20 میلیون تومان انجام شده است.

زیبائیان افزود: این اقدامات سبب شده که ایمنی نقطه مذکور افزایش یابد و در جهت بالا بردن ضریب ایمنی منطقه مورد نظر نیاز به تکمیل طرح روشنایی آن حداقل بطول 1500 متر با اعتبار مورد نیاز 250 میلیون تومان می باشد.

این مسئول با اشاره به اقداماتی درراستای حذف نقاط حادثه خیز محورهای اصلی ، فرعی و روستایی بشرویه تصریح کرد: موضوع تبدیل آب نماهای محور امام زاده علی به پل در دستور کار این اداره از سال گذشه قرار گرفت که با پیگیریهای فراوان تأمین اعتبار لازم از محل اعتبارات ماده 180 ، عملیات احداث ابنیه فنی محور مذکور و تبدیل آب نماها به پل توسط پیمانکارآغاز گردید.

وی افزود:تاکنون عملیات احداث پل در دو آب نما به پایان رسیده و زیرسازی و آسفالت آن نیز انجام و جاده در این قسمت بازگشایی شده است و این پروژه نیز تا یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی پیام بشرویه، تاریخ انتشار: 18خرداد1395، کدخبر: 23194: www.payamboshruyeh.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین