پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۸۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
مدیرعامل مجمع خیران سلامت خراسان جنوبی با بیان اینکه برای تکمیل ساختمان مرکز شیمی درمانی استان ۱۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، گفت: مهمترین دغدغه ما تجهیز این مرکز بوده که نیازمند ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.
شعارسال: سید محمودحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیماظهار داشت: مرکز شیمی درمانی خراسان جنوبی با زیربنای 4 هزار و 215 متر مربع بوده و در حال حاضر دارای ساختمان مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی است.

وی با بیان اینکه تاکنون با همت خیران 5 پایگاه اورژانس در خراسان جنوبی تکمیل و یا در دست احداث است، افزود: تاکنون برای مرکز شیمی درمانی استان 95 میلیارد ریال هزینه شده است و برای تکمیل ساختمان این مرکز 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت خراسان جنوبی با بیان اینکه ساختمان مرکز شیمی درمانی خراسان جنوبی 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: برای اتمام برخی از پروژه‌ها در عرصه سلامت نیازمند کمک خیران هستیم.

وی با بیان اینکه مهم ترین دغدغه ما تجهیز مرکز شیمی درمانی خراسان جنوبی است، اظهار داشت: تجهیز مرکز شیمی درمانی خراسان جنوبی نیازمند 100 میلیارد ریال اعتبار است.

مدیر عامل مجمع خیران سلامت خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته خیران در حوزه سلامت 30 میلیارد ریال به عرصه سلامت خراسان جنوبی کمک کردند، گفت: وزیر بهداشت در سفر خود به خراسان جنوبی نسبت به تجهیز بخشی از این مرکز قول داد و تاکنون 16 میلیارد ریال اعتبار در این راستا محقق شد.

حسینی با بیان اینکه تجهیز و راه اندازی این مرکز نیازمند کمک‌های مردمی و دولتی است، افزود: با توجه به اینکه بیش از 4 هزار بیمار سرطانی وجود دارد راه اندازی مرکز جامع رادیوتراپی و شیمی درمانی یک نیاز لازم و ضروری است.

وی اظهار داشت: هر فردی که برای کار خیر قدم بردارد در دنیا و آخرت از خداوند برای خود حسن عاقبت خیر دریافت می‌کند و با توجه به سلامت شهروندان به ویژه بیماران سرطانی تکمیل و تجهیز این مجتمع یک ضرورت و اولویت در جامعه است.

مدیر عامل مجمع خیران سلامت خراسان جنوبی با بیان اینکه احداث مرکز جامع رادیوتراپی و شیمی درمانی خراسان جنوبی از اواخر سال 90 در بیرجند آغاز شده است، گفت: این مرکز طبق جدیدترین روش‌های درمانی بین المللی طراحی و قابلیت پذیرش بیماران سرطانی را در سه بخش تزریق شیمی درمانی، بستری شیمی درمانی و رادیو تراپی دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نسل آگاه، تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 اردیبهشت 1395، کدخبر: 11366، www.nasleagah.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین