پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۲
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
آیین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی برگزار شد.

شعار سال: آیین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی صبح امروز با حضور نادر صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی، پورشبانان قائم مقام و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور، جمعی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان و مدیران استانی در محل فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد.

نادر صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در این آیین با اشاره به مسئولیتهای سخت بهزیستی در جامعه امروز گفت: برای بهبود فعالیت های این سازمان در حوزه های مختلف باید کمک هایی نیز صورت گیرد که امیدوار هستیم در شرایط پسابرجام این امر محقق شود.

وی افزود: این امر می تواند زمینه کاهش اقشار آسیب پذیر جامعه را موجب شده و سطح رفاه را افزایش دهد.

صفرزاده اضافه کرد: دولت و مدیریت استان برنامه هایی را نیز برای ارتقای سطح معیشتی مردم آذربایجان غربی دارند که این امر می تواند بر بهبود وضعیت اقشار آسیب پذیر تاثیر گذاشته و به آنها کمک کند.

قائم مقام رییس سازمان بهزیستی كشور نیز در اين مراسم ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر استان آذربايجان غربي و تقدير از تلاشهاي مدير كل سابق بهزيستي استان اظهار داشت: با روي كار آمدن مديريت جديد در سازمان بهزيستي كشور اقدامات شاخصي چون معرفي هرچه بيشتر بهزيستي در نزد مسئولين ، برقراري ارتباط مؤثر با نهادهاي تصميم گير ، ارتباط با مراكز و نهادهاي علمي و سازمانهاي غير دولتي در دستور كار قرار گرفته است.

پهبد پور شبانان پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی و معلولیت ها را از اولویت هاي نخست فعالیت های این نهاد حمایتی در کشور برشمرد.

وی اضافه کرد: حق خانواده های ایرانی است که از یک زندگی سالم و بدون آسیب برخوردار باشند که عامل مهم ایجاد اینچنین جامعه ای، آگاهسازی و پیشگیری از بروز معلولیت است.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی جامعه هدف از جمله برنامه های مهم سازمان بهزیستی در کشور است، اظهار کرد: این امر بدون توانمندسازی مددکاران و کارکنان حوزه بهزیستی میسر نمی شود و باید برای رسیدن به این هدف وضعیت معیشتی کارکنان این بخش بهبود یابد.

قائم مقام رییس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: در این راستا رایزنی هایی صورت گرفته تا بتوانیم اعتبارات بهزیستی را با حمایت های مسئولان مربوطه به دو برابر وضعیت فعلی افزایش دهیم.

پورشبانان بهره گیری از توان مردمی را یکی از عوامل مهم اجرای فعالیت های حمایتی بهزیستی برشمرد و گفت: برای رسیدن به این هدف نیز باید آگاهی های مردم از فعالیت های این نهاد حمایتی افزایش یابد و بهزیستی در بین اقشار مختلف شناخته شود.

وی گفت: در سال های اخیر گام های بلندی را در این خصوص برداشته ایم و مطمئن هستیم که با این اقدامات، میزان کمک های مردم و مسئولان حوزه های مختلف افزایش می یابد.

وی با قدردانی از فعالیت های خدادوست در سمت مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در سال های اخیر افزود: امیدواریم با حضور مدیر جدید، اقدامات صورت گرفته با قوت و قدرت بیشتری تداوم یابد.

در این مراسم، معاون استاندار آذربایجان غربی و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور با اهدای لوح و هدایایی از زحمات و تلاش های "راضیه خدادوست" مدیرکل پیشین بهزیستی استان قدردانی کردند.

همچنین در این مراسم طی حکمی از سوی رئیس سازمان بهزیستی کشور، آقای "سعید فریور" بعنوان مدیرکل جدید بهزیستی آذربایجان غربی معرفی شد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت استانداري آذربايجان غربي، تاریخ انتشار: 28 مهر 1394، کد مطلب: 53882 :www. Ostan-ag.gov.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین