پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۲۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
برگزاری مجمع هیات تکواندو استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های ۲۲ ساله غلامرضا کشتکار رئیس پیشین این هیات و انتخاب رئیس جدید همراه بود.
شعار سال: در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان بوشهر که با حضور رئیس فدراسیون تکواندو و اعضای مجمع برگزار شد سید جلال سید مردانی با ۱۲ رای اعضای مجمع به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

در این نشست از تلاش‌های ۲۲ ساله غلامرضا کشتکار رئیس پیشین این هیات هم از سوی فدراسیون تکواندو و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر قدردانی شد.

رئیس فدراسیون تکواندو در این آیین استان بوشهر را یکی از استان پیشرو در رده پایه معرفی کرد و افزود: بیشتر قهرمانان کشور در رده نو نهالان و نوجوانان در سبک وزن از استان بوشهر هستند.

پولادگر ادامه داد: با توجه به اینکه تمامی رویداد‌های بین المللی پیش رو فدراسیون در سال ۹۹ تعطیل استان لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ۱۹ دی در خانه تکواندو با رعایت دستور‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

او به افتخارت تکوندوکاران تیم ملی در رده نونهالان اشاره کرد و گفت: از ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ دختران ایران سه عنوان قهرمانی و یک عنوان نایب قهرمانی و تیم ملی پسران نیز یک قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی جهان را به دست آوردند.

رئیس فدراسیون تکواندو عنوان کرد: فدراسیون جهانی در سال ۲۰۲۰، فدراسیون کشورمان را به علت پشتوانه سازی تیم‌های ملی پایه و همچنین راه اندازی این رشته در دانشگاه‌ها به عنوان فدراسیون برتر معرفی کرد.

پولادگر افزود: هم اکنون اردو‌های تیم ملی پاراتکواندو برای کسب سهمیه پارا المپیک ۲۰۲۱ توکیو در حال برگزاری است و در فروردین ۱۴۰۰ نیز تیم ملی تکواندو بانوان برای کسب سهمیه در المپیک در اردن به میدان می‌رود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر هم در این مجمع گفت: ایجاد همدلی، احترام به پیشکسوتان، جذب حامی مالی و برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری از برنامه‌های مهم هیات تکواندوی بوشهر است.

احمد بهروزیان فرد تکواندو را یکی از رشته‌های نشان آور استان بوشهر عنوان کرد که نیازمند توجه ویژه در بخش قهرمانی است.

او همچنین تاکید کرد: استان بوشهر با توجه به زیر ساخت مناسب در بخش آبی و ساحلی، آمادگی دارد میزبان مسابقات کشوری و بین المللی در رشته تکواندو ساحلی باشد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:  19 دی ۱۳۹۹، کد خبر: 7621974،yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
برای چی باید یه مدیر این همه بمونه؟ همین خلاقیت و نواوری رو در زمینه مدیریتی از اون محل میگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین