پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۷۹۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۸
بدلیل محدودیت برند‌های لنز و عینک حاضر در کشور، توجه چندانی به تبلیغات در این صنعت، صورت نگرفته است. این در حالی است که در بسیاری از کشور‌ها، برند‌های مطرح عینک، از شیوه‌های خلاقانه برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند. نمونه‌ای از آن، خلاقیت در تبلیغ عینک به کمک آثار هنری است.

  شعار سال: بسیاری از کارشناسان معتقدند که ونگوگ ، مبتلا به عارضه های چشمی بوده و علت سبک گزینی ویژه او در نقاشی نیز ناشی از همین عارضه ها بوده است.

نکته جالب اینکه، برخی از برندهای عینک با الهام از این نقطه ضعف، اقدام به طراحی کمپین های تبلیغاتی خلاقانه و تبدیل این نقطعه ضعف به یک فرصت تجاری کرده اند.


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
امان از دست این تبلیغاتی که روز به روز داره جذاب تر میشه و یه تعداد ادم خلاق دارن هر کاری از تستشون بر میاد در این زمینه میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
خیلی ادم باید تو این دوره زمونه با سواد باشه که معنی و مفهوم این دست از تبلیغات رو بفهمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
این قدر ها هم نیاز به سواد نداره جامعه امروز ما داره مسیر بی سوادی رو طی میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
این روزها خلاقیت در تبلیغات و فروش حرف اول رو در درامد زایی میزنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha: