پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۹۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در ۹ ماهه سال جاری تعداد ۱۴۷ قرارداد با سرمایه گذاران در سطح استان منعقد شده که منجر به واگذاری بیش از ۵۱ هکتار زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران شده است.
شعار سال: محمد اهلی عنوان کرد: با وجود اینکه در سال گذشته، بیشترین واگذاری‌ها در شهرک‌های صنعتی استان اتفاق افتاد، لیکن این آمار در سال جدید رشد مناسبی داشته به طوری که سال گذشته 100 قرارداد واگذاری انجام شده بود و در سال جاری 147 قرارداد از اول سال تاکنون منعقد شده است.

وی این میزان واگذاری ها را بیش از 51 هکتار زمین صنعتی برشمرد و افزود: از نظر واگذاری مساحت زمین نیز به یک رکورد بی‌سابقه دست یافته‌ایم که در طول دوران تاسیس شهرک‌های صنعتی استان بی‌سابقه بوده است به نحوی که در سالیان گذشته و در بهترین حالت ممکن، بیش از 34 هکتار واگذاری زمین صنعتی نداشته‌ایم که آن هم در سال گذشته محقق شده بود.

اهلی افزود: از ابتدای تاسیس شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل تاکنون، بیش از یک هزار و 400 قرارداد واگذاری زمین با سرمایه گذاران منعقد شده که در این بین شهرک صنعتی اردبیل(2) با بیش از 600 قرارداد، بیشترین سهم را در واگذاری ها به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل این افزایش واگذاری‌ها را نشانگر افزایش میل به سرمایه‌گذاری‌ها در شهرک های صنعتی استان دانست که نوید بخش شکوفایی صنعت و افزایش اشتغال استان خواهد بود.

وی ادامه داد: تلاش می شود تا با تامین زیرساخت ها در شهرک های صنعتی، میزان سرمایه گذاری ها در استان افزایش یابد هرچند ممکن است کاستی هایی نیز در این راه وجود داشته باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 27 دی 1399، کد خبر: 4956563،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
اينم حمايت از سرمايه گذار من نميدونم با اين حال چرا در اين حوزه رتبه جهاني مون 138 ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
زمين صنعتي در ايران شده ارزو براي صنعت گران در اين زمينه تا كي بايد حسرت به دل بمونيم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین