پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۶۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
معاون اعتباری بانک کشاورزی ایران در سفر خود به استان اردبیل اعلام کرد که این بانک به طور تمام قد از کشاورزی ایران و برنامه‌های توسعه‌ای حمایت می‌کند.

شعار سال:  در جریان سفر اعضای کمیسیون کشاوری مجلس شورای اسلامی به استان اردبیل که با حضور معاون اعتباری بانک کشاورزی انجام شد، عضو هیات عامل این بانک بر حمایت کامل از تمامی طرح های توسعه ای و کشاوری کشور تاکید کرد.

مسعود جلالیان معاون اعتباری و عضو هیات عامل بانک کشاورزی با تاکید بر اینکه این بانک با افتخار در کنار مردم و کشاورزان است، تصریح کرد: برای پرداخت تسهیلات در زیربخش های کشاورزی به ویژه در بخش صنایع تبدیلی ، هیچ محدودیت مالی نداریم و با افتخار برای تحقق اهداف اقتصادی در حوزه کشاورزی از سرمایه گذاران و کارآفرینان این بخش به ویژه در زیر بخش صنایع تبدیلی استقبال می کنیم.

در جریان این سفر، سیدجواد ساداتی نژاد رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و اکبر بهنام جو استاندار اردبیل نیز با تاکید بر این مطلب که تحقق اهداف مهم در بخش کشاورزی با همکاری و تلاش شایسته بانک کشاورزی همراه است، به طور ویژه از اقدامات و عملکرد این بانک قدردانی کردند.

استاندار اردبیل ضمن تشریح پتانسیل های بخش کشاورزی استان و طرح انتظارات مورد هدف، به صورت ویژه از عملکرد بانک کشاورزی قدردانی کرد.

همچنین رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از همکاری صمیانه بانک کشاورزی گفت: تحقق اهداف مهم در بخش کشاورزی با همکاری و تلاش شایسته بانک کشاورزی همراه است.

این سفر دو روزه اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به استان اردبیل با همراهی معاونان دو وزارتخاته جهاد و نیرو و همچنین معاون اعتباری و عضو هیات عامل بانک کشاورزی، معاون اداره کل اعتبارات بانک کشاورزی، مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل و جمعی از فرمانداران و مدیران استانی با هدف بازدید از برخی طرح ها و پروژه های حوزه کشاورزی شهرستان پارس آباد همراه بود.

همچنین در این سفر موضوعات مختلفی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. بازدید از مجتمع دامپروری و کارخانه قند کشت و صنعت مغان، شهرک گلخانه ای ۱۶۰۰ هکتاری مغان، سد میل و مغان، ناحیه ۲و۳ عمرانی اراضی پایاب سد خدآفرین و بازدید از مزارع کشت و صنعت پارس از اهم برنامه های این سفر بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از توسعه پویا، تاریخ انتشار:۱7آبان ۱۳۹۹، کدخبر: https://toseepooya.ir/ ، 17971

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
بانك كشاورزي هميشه سعي داشته حمايت خودش رو بكنه اما سيستم اقتصادي ما مريضه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین