پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۵۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
فرماندار شهرستان اردبیل گفت: تاکنون ۷ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت و اجرای سنگ‌فرش معابر در روستا‌های شهرستان اردبیل هزینه شده است.
شعار سال:فرماندار اردبیل در بازدید از چند روستای شهرستان اردبیل و دیدار با اهالی این روستاها که با حضور صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی انجام شد، عنوان کرد: تاکنون ۷ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت و اجرای سنگ‌فرش معابر در روستاهای شهرستان اردبیل هزینه شده است.
 
وی افزود: اجرای طرح هادی، آسفالت معابر روستاها و حل مشکل آب شرب از مطالبات جدی بسیاری از اهالی روستاها است که با اهتمام ویژه دستگاه‌های مربوط در روستاها شتاب می گیرد.
 
فرماندار اردبیل از برنامه ریزی برای حل مشکل آب شرب برخی روستاهای شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: دراین زمینه جلسه ای باحضور نمایندگان منطقه و مسئولان کشوری و استانی در تهران برگزار می‌شود تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.
 
امامی یگانه افزود: اجرای طرح آبیاری نوین در روستاهای شهرستان نیز توسعه یافته و از کشاورزان منطقه تقاضا داریم با توجه به ارائه تسهیلات مناسب از این فرصت مهم برای توسعه آبیاری نوین و افرایش تولید محصولات و مدیریت آب استفاده کنند.
 
وی گفت: باتوجه به کمبود اعتبارات شهرستانی با این‌حال درصد بالای این اعتبارات به پروژه‌ها و طرح های روستایی اختصاص یافته است.
 
فرماندار اردبیل بر جذب اعتبارات ملی برای برخی پروژه‌ها وطرح‌ها روستایی با استفاده از ظرفیت استاندار اردبیل و نمایندگان منطقه توسط دستگاه‌های شهرستانی تاکید کرد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری ایلنا   ، تاریخ انتشار:  18 آبان  1399  ، کدخبر:  992844 ،www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
0
به بعضی از روستا ها چنان رسیدگی میکنن که ادم فکر میکنه شهر هستن بعضی ها هم حتی در مشکل ابشون موندن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین