پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۰۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
باوجود تاکید ریاست دادگستری استان اردبیل مبنی بر انتخاب هرچه سریع‌تر مدیر عامل و هیئت مدیره کشت و صنعت مغان، دولتمردان همچنان این امر را به تاخیر انداخته و عوامل خریدار خلع‌ید شده در این برهه به سرقت اموال و غارت انبار‌های این شرکت مشغول هستند. انتخاب مدیران انقلابی، پاکدست و بومی مهم‌ترین اقدام وزارت جهاد کشاورزی در شرایط موجود است که باید بر اساس شایستگی، نه فشار و زد و بند سیاسی صورت بگیرد.
شعار سال: انتصاب مدیر پاکدست، بومی و انقلابی خواسته مردم مغان

خروج ۷۶ هزار تن شکر توسط خریدار خلع‌ید شده!

باوجود تاکید ریاست دادگستری استان اردبیل مبنی بر انتخاب هرچه سریع‌تر مدیر عامل و هیئت مدیره کشت و صنعت مغان، دولتمردان همچنان این امر را به تاخیر انداخته و عوامل خریدار خلع‌ید شده در این برهه به سرقت اموال و غارت انبارهای این شرکت مشغول هستند.

براساس پیگیری‌های خبرنگار رجانیوز استاندار اردبیل با دخالت در امور وزارت جهاد کشاورزی مانع از انتخاب مدیران پاکدست و انقلابی شده است. در واقع استانداری نام افرادی را به عنوان اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل مطرح کرده که سابقه مثبتی را در کارنامه خود ندارند.

در طول ۴۰ روز گذشته حدود ۷۶ هزار تن شکر موجود در انبارهای کشت و صنعت به مقصد تبریز فرستاده شده است. همچنین براساس اظهارات کارگران شرکت، عوامل خریدار خلع‌ید شده در اقدامی سعی در دستکاری در اسناد و مدارک شرکت در طول این ۲ سال را دارند‌.

انتخاب مدیران انقلابی،  پاکدست و بومی مهم‌ترین اقدام وزارت جهاد کشاورزی در شرایط موجود است که باید بر اساس شایستگی، نه فشار و زد و بند سیاسی صورت بگیرد.

همچنین اهتمام جدی نمایندگان مجلس به احقاق حقوق مردم مغان نیز امری‌ ضروریست که نباید در میان دعوا‌های سیاسی مغفول بماند.

پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی رجانیوز
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
سرمایه های کشت و صنعت همیشه در استان های محروم به فنا رفته و کسی هم مسئول نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین