پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۲۷۵
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
جراحی فک که به آن عمل جراحی ارتوگناتیک (orthognatic surgery) نیز گفته می‌شود، با اصلاح روابط فکی موجب بهبود سیستم جونده و تصحیح شکل فک‌ها می‌گردد. اگر مشکلات فکی درحدی باشد که تصحیح روابط فکی الزام داشته باشد، ضرورت اجرای این جراحی وجود خواهد داشت. دیدن برخی از اقدامات در جراحی فک، انسان را به وحشت می‌ اندازد، هرچند علت‌های مختلفی برای انجام این نوع از جراحی‌های نسبتا سنگین ذکر شده است.
شعار سال: جراحی فک و صورت توسط یک جراح دهان و فک و صورت و به منظور اصلاح بسیاری از ناهنجاری‌های اسکلتی و دندانی جزئی و اساسی از جمله نامرتبی فک و دندان‌ها انجام می‌شود. اشخاصی که تحت جراحی فک پایین قرار می‌گیرند از مزیت بهبود عملکرد مفاصل فک (برای مثال، جویدن، صحبت کردن و تنفس) بهره‌مند خواهند شد. با اینکه ممکن است ظاهر بیمار در اثر جراحی بطور چشمگیری بهبود یابد، اما جراحی فک و صورت عمدتاً جهت اصلاح مشکلات عملکردی انجام می‌شود.
آشنایی با جراحی زیبایی فک
تعداد بازدید : 54


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین