پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۴۴۲
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
رئیس پارلمان کویت در حمایت از ملت فلسطین و حقوق ملی آن و پایان اشغال فلسطین طبق قوانین بین‌ الملل تاکید کرد و اعلام کرد: کویت هرگز جزو کشورهایی نخواهد بود که با رژیم صهیونیستی اقدام به عادی ‌سازی کند.

شعار سال: مرزوق الغانم رئیس پارلمان کویت روز سه شنبه با جبرئیل رجوب دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح در کویت دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار بر حمایت کشورش از تلاش ‌های مبذول شده در راستای تحقق وحدت و آشتی ملی فلسطینیان و پایان دادن به دودستگی و اختلافات داخلی از رهگذر برگزاری انتخاباتی شفاف و آزاد تاکید کرد.

طرفین در این دیدار در مورد آخرین تحولات فلسطین از جمله فرمان محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان برای برگزاری انتخابات شورای قانونگذاری، ریاست تشکیلات خودگردان و شورای ملی گفتگو کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایران اسپوتینک، تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۰۲۱۰۱۲۰۷۴۲۳۳۰۳، www.ir.sputniknews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین