پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
اینک پس از قریب به دو هفته از انتشار این گزارش ، یکی از اعضاء شورای شهر بوشهر با ارسال جوابیه ای این خبر را تکذیب و توضیحاتی به قرار ذیل اعلام کرد.

شعارسال: پس از درج مطلبی تحت عنوان "اعمال عضو شورا جهت بازگشايي گذر همجوار منزلش" یکی از اعضاء محترم شورای شهر بوشهر اقدام به ارسال جوابیه ای در این زمینه کرده است .

در گزارش خبری گذشته، از یکی از اعضاء شورای شهر بوشهر گفته شده بود که شهرداری این شهر را تحت فشار قرار داده تا با خرید دو پلاک مجاور منزل مسکونیش منزل وی را در موقعیت بهتری قرار دهد.

در این خبر قید شده بود که در سال 94 شهرداری بوشهر مبلغ 30 میلیارد ریال را برای بازگشایی معابر شهری اختصاص داده بود که این عضو شورای شهر بوشهر شهرداری را وادار کرد تا با خرید دو پلاک به مبلغ 16 میلیارد و 500 میلیون ریال فضای بهتری از لحاظ موقعیت مکانی به منزلش ارائه دهد.

اینک پس از قریب به دو هفته از انتشار این گزارش ، یکی از اعضاء شورای شهر بوشهر با ارسال جوابیه ای این خبر را تکذیب و توضیحاتی به قرار ذیل اعلام کرد ؛

1- اولا‌ً مدارك، طومار و نامه هاي اهالي محل از سال 90 در رابطه با جلوگيري از بستن اين گذركه سال هاست گذر ميباشد موجود است و مسئولين و نهاد هاي مربوطه تاكيد بر عدم بستن آن داشته اند و در شوراي سوم مطرح شده و ارتباطي با شوراي چهارم و عضو آن ندارد.

2- اعتبار آن مصوب شده و در اسفند سال 93 به تاييد شورا با اكثريت آرا رسيده است و مبلغ عنوان شده دقيقاً به اين گذر تخصيص داده شده وخواسته مردمي و اهالي دو محل بزرگ مي باشد و ارتباطي به شخصي خاص ندارد و در تعريض گذر تاثيري نداشته است.

3- پلاك فقط يك مالك دارد كه آن هم وكيلي است كه به جاي حق الزحمه وكالت خود از مالك واقعي پلاك (كه پلاك اصلي به شش پلاك تفكيك شده كه قسمتي از آن در مسير گذر است) اين پلاك بهش واگذار شده و با اختيار خودش قرارداد مصالحه امضا كرده اند و اجباري در كار نبوده است.

4- لازم به ذكر است نهادهاي مسئول بعلت گذر بودن و قرار گرفتن چاه فاضلاب در اين گذر و همچنين رعايت شيب كوچه و مسائل ايمني دستور عدم واگذاري جهت ساخت و ساز صادر كرده اند.

5- اتفاقاً پيگيري عضو شورا در سال 90 بوده و از زمان شوراي سوم و شهرداران و مسئولين سابق كه هم اكنون مسئوليتي ندارند، گواه پيگيري مطالبات مردمي بوده است ومورد شخصي نبوده كه اتفاقاً جاي قدرداني دارد نه افسوس خوردن و شخصي نمودن.

- وقتي كليه اعضاي شورا با علم آگاهي راي به بازگشايي مسير مورد اشاره مي دهند و اعتبار و تخصيص لازم مصوب ميكنند دليلي ندارد كه از يك عضو و همكار خود بخواهند كه صرفنظر کند.

امید است کسانی که عجولانه و نامنصفانه پیگیری مطالبات و مشکلات مردم را به اشخاص نسبت داده و شورا و شهرداری را زیر سوال برده اند اقناء شده باشند .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت سوک، تاریخ انتشار: 23آبان1394، کدخبر: 173694: www.sook.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین