پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۲۰۳
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (OIEC) با هدف همکاری در زمینه جمع‌آوری گاز‌های مشعل تفاهم‌نامه امضا کردند.

شعار سال: این تفاهم‌نامه امروز (یکشنبه، پنجم بهمن‌ماه) در حاشیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، بین یکی از شرکت‌های زیرمجموعه اویک و پژوهشگاه صنعت نفت امضا شد.
 
غلامرضا منوچهری، مدیرعامل اویک هدف از امضای این تفاهم‌نامه را همکاری سازنده با پژوهشگاه صنعت نفت در زمینه جمع‌آوری گازهای مشعل عنوان کرد و افزود: همکاری پژوهشگاه صنعت نفت با اویک محدود به این تفاهمنامه نیست و این دو مجموعه در حوزه‌های مختلف همکاری داشته‌اند که از جمله می‌توان با مطالعات ازدیاد برداشت میدان مشترک آذر اشاره کرد.
 
وی با اشاره به تجربه‌ها و سوابق اجرایی اویک در اجرای پروژه‌های جمع‌آوری گازهای همراه نفت از جمله ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ دهلران، ادامه داد: مجموعه اویک با هدف بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های داخلی، همکاری با مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌های مطرح کشور را در دستور کار دارد و همکاری علمی و پژوهشی خود را در سطح بین‌المللی نیز دنبال می‌کند.
 
جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت نیز اویک را یکی از شرکت‌های بزرگ طراحی و مهندسی در سطح کشور خواند که راهبری پروژه‌های متعددی را در سطح صنعت نفت به‌عهده دارد و ابراز امیدواری کرد این تفاهم‌نامه، زمینه افزایش همکاری‌های مؤثر دو طرف را بیش از پیش فراهم کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی  ، تاریخ انتشار: 5 بهمن 1399  ، کدخبر:312542 ،www.shana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین