پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۹۹۷
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
مشاور پروژه تصفیه خانه فاضلاب شماره ۳ ارومیه از افتتاح مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه در اواخر اسفند ۹۹ خبر داد.
شعار سال: وحید ملکی، بیان کرد: سامانه فاضلاب ارومیه ۱۶۰۰ کیلومتر شبکه فرعی و اصلی دارد و از ۴ مدول تشکیل شده که مدول سوم آن اواخر اسفند سال جاری افتتاح می‌شود.

وی افزود: این تصفیه خانه در ۱۳۵ هکتار زمین احداث شده که مدول یک و دو در این تصفیه خانه مورد بهره‌برداری قرار گرفته و جمعیت تحت پوشش آن چهارصد هزار نفر است.

ملکی ادامه داد: مدول سوم تصفیه خانه با ۶۰ هزار هکتار مساحت با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در حال گذراندن کار‌های پایانی است که با اتمام آن ۷۰۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

وی یاد آور شد: برای اتمام پروژه تصفیه خانه فاضلاب ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تاکنون ۴۰میلیارد تومان تأمین اعتبار و هزینه شده و ۶۰ میلیارد تومان نیز در انتظار تأمین اعتبار است.

مشاور پروژه تصفیه خانه فاضلاب ارومیه اظهارکرد: با بهره برداری مدول اول و دوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه سالانه ۴۰میلیون مترمکعب پساب به دریاچه ارومیه رهاسازی می‌شود و اگر بودجه مورد نیاز تامین شود و کل پروژه به اتمام برسد سالانه این رهاسازی به ۵۱ میلیون متر مکعب خواهد رسید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار:۱۰ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۱۰۳۱۱۴۴، www.ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین