پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۵۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
یکی از مطالبات مهم مردم زابل از شورای شهر و شهردار گسترش و توسعه ی فضای سبز و ایجاد فضای تفریح برای کودکان و نوجوانان است که متاسفانه به یکی از مطالبات مردمی تبدیل شده و این کمبود در حاشیه شهر زابل وخیابان هیرمند شمالی بیشتر به چشم دیده می شود.
شعارسال: نبود امکانات مطلوب در پارک ها، کمبود فضای سبز در مناطق مختلف شهر زابل از نکاتی است که شهروندان در رویارویی به آنها اشاره می کنند.

شهروندان ساکن در مناطق خیابان هیرمند شمالی از نبود فضای سبز و پارک در این منطقه گله مند بوده واز شورای اسلامی شهر وشهردارانتظار دارند تا با برنامه ریزی درجهت ایجاد فضای سبز لازم و ایجاد زیرساخت پارک و محل تفریح کودکان نسبت به حاشیه شهر زابل نیز عنایت داشته باشند.

در بیشتر محلات زابل کودکان وسایل تفریح و بازی نداشته و مجبور هستند در هر فضایی که در پیش رو دارند مثل میدان ها وفلکه ها به بازی و تفریح بپردازند.

اهالی از شورای اسلامی انتظار دارند تا به قول های داده شده قبل از انتخاب برای شورا عمل و به عهد خود وفادار بمانند.

یکی از اهالی محله ی هیرمند شمالی به خبرنگار اوشیدا گفت: یکی از وعده هایی که تعدادی از اعضای شورای شهر برای رای آوردن به مردم هیرمند شمالی برای کسب رای داشتند ایجاد فضای سبز و پارک می باشد.

حمید افزود: با گذشت بیش از سه سال از عمر شورای شهر همچنام این وعده همانند سایر وعده ها محقق نشده و در هاله ای از فراموشی سپرده شده است.

وی ادامه داد: از اعضای شورای اسلامی انتظار می رود در واپسین ماه های باقیمانده از عمر شورا به وعده های خود عمل کنند و زمینه های تحقق وعده های خود را فراهم آورند تا در دوره ی بعد نیز همراهی مردم را با خود به همراه داشته باشند.

حمید تاکید کرد: وجود فضای سبز از مهم ترین نیازهای هر منطقه و محل به شمار می رود چرا باید وقتی به نقاط دیگر کشور و یا حتی استان سفر می کنیم باید حسرت سرسبزی و زیبایی آن را خورد در حالی که شهرداری و سایر مسولان ذیربط می توانند چنین زیبایی را به مردم شهرستان زابل و به ویژه هیرمند شمالی هدیه دهند تا در دوره مسولیت و حتی پایان آن با وجدان راحت زندگی کنند و حقوق دریافتی خود را حلال کنند.

محمد نیز از دیگر اهالی هیرمند شمالی بیان داشت: برای شهرستان زابل با جمعیت بالای آن باید ابراز تاسف کرد چرا که به رغم وجود این تعداد جمعیت از هرگونه زیبایی، فضای سبز و پارک مناسب محروم هستند به طوری که هرگاه کودکان میل بازی دارند باید با حسرت مواجه شوند.

وی تصریح کرد: دیدن یک مکان تفریحی یا پارک برای کودکان و حتی بزرگسالان محله ی هیرمند شمالی به یک آرزو مبدل شده در حالی که اگر می خواهیم با غول اعتیاد مبارزه کرد باید اماکن تفریحی، پارک ها و فضاهای سبز را افزایش داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اوشیدا، تاریخ انتشار: دوشنبه 12 مهر 1395، کدخبر: ۵۳۸۹۱، www.oshida.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین