پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۸۵۱
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
از بین عکس‌های منتشر شده و دیده نشده فیلم‌هایی که شرایط حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را داشتند، آن‌ها که جالب‌تر و بحث‌برانگیزتر بودند را انتخاب کردیم تا چند خطی درباره‌شان بنویسیم.
شعار سال:
 
۱۰ عکس جالب از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر

۱-امیر محمد متقیان در فیلم طبقه یک و نیم

امیر محمد، یار همیشگی عمو پورنگ که چندین سال است در برنامه‌های ویژه کودکان حضور دارد امسال با یک گریم عجیب و غریب در فیلم "طبقه یک و نیم" ظاهر شده است. البته فیلم در جشنواره نمایش داده نشد که از کم و کیف نقش آفرینی او مطلع شویم.
 
۱۰ عکس جالب از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر

۲-بهرام رادان در ابلق

در فیلم "ابلق" همه بازیگران توانسته اند گلیم خود را از آب بیرون بکشند، اما رادان جایگاه ویژه‌ای دارد. او با این گریم، نقش یک آدم "هیز" را بازی می‌کند که ...   به جهت لو نرفتن قصه برای آن‌ها که فیلم را ندیده اند؛ توضیح بیشتری نمی‌دهم تا زمان اکران عمومی.
 
۱۰ عکس جالب از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر

۳-رضا رویگری در هُرماس

راستش را بخواهید با دیدن این عکس دلم گرفت. از وقتی او سکته کرده و سمت چپ بدنش بی حس شده، پیشنهاد‌های کمتری برای بازی دارد، اما همین پیشنهادات اندک را با جان و دل قبول می‌کند و با عشق سر صحنه حاضر می‌شود. هر چند کارگردان‌ها مجبورند طوری میزانسن بدهند که او یا دراز کشیده باشد یا به صورت نشسته دیالوگ هایش را بگوید.
 
۱۰ عکس جالب از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر

۴-صحرا اسدالهی در مسیر ستاره شدن

بازیگری که کم کم رشد کرد و امسال دیده شد صحرا اسدالهی است. او کارش را سال‌ها قبل با بازی در تئاتر و فیلم‌های کوتاه شروع کرد و البته این شانس را هم داشت که در فیلم فروشنده‌ی اصغر فرهادی بازی کند (در نقش دخترِ پیرمردِ مشتری (؟!) که اواخر فیلم به سراغ پدرش می‌آید) او امسال در فیلم‌های طبقه یک و نیم، یقه سفید‌ها و بی آبان در نقش‌های اصلی و مهم ظاهر شده است.
 
۱۰ عکس جالب از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر

۵-شقایق فراهانی در گل به خودی

شقایق فراهانی در فیلم "گل به خودی" با این گریم در نقش یک مرد ظاهر شده است. این فیلم داستان بچه‌هایی است که برای پیداکردن والدین خود از پرورشگاه فرار می‌کنند...
 
۱۰ عکس جالب از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر

۶-علی انصاریان در رمانتیسم عماد و طوبا

زنده یاد علی انصاریان که چند روز قبل به علت ابتلا به کرونا درگذشت یکی از آخرین نقش هایش را در فیلم "رومانتیسم عماد و طوبا" ایفا کرده بود. کاوه صباغ زاده کارگردان این فیلم، عشق علی به کارش و اشتیاقی که او برای دیدن فیلمش روی پرده داشت را بی نظیر توصیف کرده است.
 
۱۰ عکس جالب از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر

۷-هومن برق نورد در لیپار

هومن برق نورد با این گریم سنگین که شبیه عناصر گروهک طالبان است در فیلم "لیپار" ظاهر شده است. لیپار، اولین فیلم حسین ریگی است که در چابهار فیلمبرداری شده است.
 
۱۰ عکس جالب از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر

۸-علیرضا استادی در چند فیلم متفاوت

معمولا وقتی اسم پرکارترین بازیگران می‌آید توجه همه به بازیگران اصلی فیلم‌ها جلب می‌شود، اما بازیگرانی هم هستند که علارغم پرکاری، به علت کوتاه بودن نقش هایشان دیده نمی‌شوند. یکی از این بازیگران "علیرضا استادی" است. او از سال ۹۴ تا کنون هیچ سالی کمتر از پنج فیلم بازی نکرده و امسال هم در هشت فیلم حضور داشته که شش تای آن‌ها در جشنواره پذیرفته شدند، اما هیچکدام به مرحله رقابت راه نیافتند تا باز هم روند دیده نشدن این بازیگر توانا و بی حاشیه، ادامه داشته باشد!
 
۱۰ عکس جالب از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر

۹-آتنه فقیه نصیری با صورت سوخته

آتنه فقیه نصیری در فیلم "خانه ماهرخ" نقش یک بازیگر سینما را بازی می‌کند که در جشن تولدش به علت برخورد ذرات برف شادی به شمع‌ها و فشفشه ها، میز آتش می‌گیرد و به بدن او هم سرایت می‌کند و صورتش می‌سوزد...
 
۱۰ عکس جالب از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر

۱۰- باران کوثری در بی همه چیز

بازیگران کمی هستند که به گریم سنگین تن دهند و از "زشت شدن" نترسند. باران کوثری از آن دست بازیگرانی هست که برای رسیدن به نقش، خودش را کاملا در اختیار گریمور قرار می‌دهد. بازی و گریم او -که کار محمود دهقانی است- در فیلم "بی همه چیز" توسط داوران جشنواره نادیده گرفته شد. در حالیکه خیلی‌ها او را از شانس‌های اصلی دریافت بهترین بازیگر نقش مکمل در جشنواره امسال می‌دانستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص. اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۹۹، کد خبر: ۱۴۸۴۴۹۱، khabaronline.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین