پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۰۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میاندوآب، کتابخانه مشارکتی اداره زندان این شهرستان را یکی از فعالترین کتابخانه‌های مشارکتی شهر عنوان کرد و از اهدای ۳۰۰ جلد کتاب به این کتابخانه خبر داد.
شعار سال: رامین وحدانی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میاندوآب، گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تعداد ۳۰۰ جلد کتاب از سوی اداره کل کتابخانه‎های عمومی استان آذربایجان غربی به کتابخانه مشارکتی اداره زندان شهرستان میاندوآب اهدا شد.

وی افزود: کتابخانه مشارکتی اداره زندان شهرستان میاندوآب یکی از فعالترین کتابخانه‌های مشارکتی این شهرستان بوده و قول مساعدت در زمینه تقویت منابع این کتابخانه، در جلسه انجمن شهرستان داده شده بود؛ چراکه تجهیز منابع کتابخانه‌های مشارکتی می‌تواند در بهبود عملکرد آن‌ها موثر واقع شود.

وحدانی گفت: جدیت و تلاش مسئول کتابخانه برای اداره کتابخانه زندان، انجام فعالیت‌های فرهنگی، کتابخوانی و برگزاری کلاس‌های قرآن بر کسی پوشیده نیست.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میاندوآب، نسبت به تداوم تعامل با کتابخانه‌های مشارکتی و اهدا منابع و تجهیزات به این کتابخانه ابراز امیدواری کرده و آن را یکی از اهداف خود در آینده نزدیک قلمداد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایبنا، تاریخ انتشار:۲۱ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۳۰۲۶۸۷، www.ibna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
0
من حس میکنم باید این موضوع رو بین تموم زندان های خودمون فرهنگ سازی کنیم ازراه همین کتاب خوندن ها میشه به خیلی جاها رسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
فرهنگ‌سازی با خواندن کتاب از زندان هم شروع خوبی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین