پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب گفت: شهرک‌های صنوف آلاینده در آینده نزدیک در تکاب ایجاد می‌شود.

شعارسال: توحید شریفی با اشاره به ایجاد شهرک‌های صنوف آلاینده در تکاب اظهار داشت: از موضوعات برجسته شهرستان تکاب در بخش اصناف و بازار، ایجاد شهرک‌های صنوف آلاینده با کمک بخش خصوصی است به نحوی که خدمات ارائه شده در آنها جذابیت لازم برای صنوف مرتبط را داشته باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب افزود: بی‌شک کمک‌های دولتی در قالب تسهیلات، این موضوع را سریع‌تر به نتیجه رسانده و علاوه بر آن صنوف تولیدی نیز با ارائه تسهیلات رونق بیشتری می‌یابد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه در سال آینده فرش آهنین تکاب که هم‌اکنون به ثبت ملی رسیده، به ثبت جهانی نیز می‌رسد، با اشاره به مشکلات قالیبافان این شهرستان تصریح کرد: در این باره متاسفانه علاوه بر مشکلات بیمه‌ای قالیبافان، در زمینه احداث و توسعه کارگاه‌های تولید فرش به صورت متمرکز نیز مشکلاتی وجود دارد.

شریفی اظهار داشت: متاسفانه اخیرا سازمان تامین اجتماعی از پذیرش بیمه قالیبافی خودداری کرده و نسبت به قطع بیمه‌ای بدون رعایت قوانین و ضوابط و بخشنامه‌ها اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که قطع بیمه تنها پس از دوبار بازرسی و در صورت عدم مشاهده فعالیت در این دوبار مقدور بوده که متاسفانه بازرسان تامین اجتماعی تنها با یک مرتبه بازرسی و گاهی حتی بدون بازرسی و سوال از همسایه‌های قالیباف، نسبت به قطع بیمه آنها اقدام می‌کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب بیان کرد: با این حال خوشبختانه صادرکنندگان فرش با توجه به شرایط جدیدی که با تصویب برجام به وجود آمده است آینده روشنی را برای آینده صادرات پیش‌بینی می‌کنند و در این باره با توجه به وجود 12 هزار بافنده در شهرستان تکاب، وجود تسهیلات حمایتی در این بخش تاثیر بسزایی در افزایش کارگاه‌های متمرکز تولید فرش و به تبع آن اشتغال این حوزه خواهد داشت.

با اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري گیلان تسنیم، تاریخ انتشار 23 آبان 1394، كد مطلب: 915527: www. tasnimnews.com


نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین