پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۲۳۹
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتقاد از توهین به رئیس جمهوری در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نوشت: موتورسواران یک شهرستان در سالگرد انقلاب اسلامی، با وجود تاکید رهبر انقلاب بر حفظ حرمت‌ها و پرهیز از بدزبانی، به رییس‌جمهوری منتخب فحاشی کردند.

شعار سال: سیدعباس صالحی روز چهارشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «موتورسواران یک شهرستان در سالگرد انقلاب اسلامی، با وجود تاکید رهبر انقلاب بر حفظ حرمت‌ها و پرهیز از بدزبانی، به فحاشی به رییس جمهوری منتخب پرداختند. ستاد امر به معروف آن شهرستان که در دوچرخه‌سواری بانوان موضعی فعال دارد، در موضوع موتورسواران فحاش نمی‌خواهد اعلام موضع کند؟»
 
جمعی از شرکت‌کنندگان راهپیمایی ۲۲ بهمن در یکی از شهرها، شعارهایی علیه رییس جمهوری سر دادند که باعث سوء استفاده رسانه‌های بیگانه و به حاشیه بردن حضور پرشور مردم این شهر در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار:  22 بهمن  1399  ، کدخبر: ، www.irna.ir،84225532

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین