پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۴۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
رییس دفتر رییس جمهوری از شناسایی عوامل توهین به رییس جمهوری خبر داد و از دستگاه قضایی، وزارت اطلاعات و استاندار اصفهان بابت برخورد با عاملان این حادثه قدردانی کرد.
شعار سال: محمود واعظی، گفت: طبق گزارشی که دریافت کردم عوامل این حادثه شناسایی شدند و خوشبختانه قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، استاندار و مسئولان استانی بسیار خوب با موضوع برخورد کردند.

رییس دفتر رییس جمهوری افزود: این موضوع بحث رییس جمهور نیست بلکه نهاد ریاست جمهوری مطرح است. ۲۴ میلیون نفر به رییس جمهوری رای دادند و اگر قرار باشد ۲۰ نفر به خودشان اجازه دهند که هر کاری دلشان بخواهد بکنند، عملاً بقیه نهادها، ارگان‌ها و مجموعه‌ای که باید کشور را اداره کند را تضعیف می‌کنند ضمن اینکه مقام معظم رهبری بار‌ها و بار‌ها تاکید کردند انتقاد خوب است، اما توهین، بدزبانی، بی اخلاقی و فحاشی نباید انجام شود.

وی ادامه داد: چهار ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم آیا درست است طرفداران یک کاندیدا به کاندیدای دیگر فحش دهند و برای او تقاضای مرگ کنند؟

واعظی گفت: از قوه قضاییه، وزارت اطلاعات و همچنین از مردم و مسئولان اصفهان و قوای دیگر هم بابت برخورد خوبی که انجام شد، قدردانی می‌کنم.

در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن عده‌ای موتورسوار به رییس جمهوری توهین کردند. این رفتار با واکنش قاطع شخصیت‌ها و فعالان سیاسی مواجه شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار ۳۰ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۲۳۲۸۰۱، www.irna.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
0
دیگه انقد هم نباید روحانی پیگیر ماجرا بشه این بچه بسیجی ها واقعا گناه دارن قصد بدی نداشتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین