پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۹۵۰
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
قاسم سلیمانی دشتکی از سوی هیئت دولت به عنوان منتخب خوزستان معرفی شد.
شعار سال: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، پس از بررسی سوابق اجرایی و برنامه کاری آقای قاسم سلیمانی، به وی به عنوان استاندار منتخب خوزستان رأی اعتماد داد.

رئیس جمهور در این جلسه، استاندار جدید خوزستان را از استانداران باسابقه، خوشنام و موفق دولت دانست و از تلاش‌ها و سختکوشی‌های بی شائبه استاندار پیشین خوزستان، تقدیر و تشکر کرد.

روحانی ضمن ابلاغ سلام به علما، نخبگان، بزرگان، قبایل، عشایر، اقوام و مردم غیور خوزستان، از استاندار جدید خواست خدمت به مردم این استان را توفیق الهی و عبادت بزرگ محسوب کند و تا روز آخر خدمت، همچون روز اول با نشاط، روحیه و جدیت، از هیچ کوششی فروگذار نکند.

رئیس جمهور همچنین به وزرای نفت، نیرو، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط به ویژه سازمان‌های برنامه و بودجه و حفاظت محیط زیست دستور داد برای توسعه و آبادانی استان خوزستان به خصوص برای استمرار پروژه‌های کشاورزی، محیط زیست و احداث راه آهن شلمچه – بصره، با استاندار جدید همکاری تنگاتنگ داشته باشند.

قاسم سلیمانی استاندار فعلی ایلام است. پیش از این نیز استاندار استان چهارمحال و بختیاری بوده است.

وی در مناصب اجرایی و مدیریتی مختلف از جمله: رئیس گروه آموزشی روانشناسی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون استان اصفهان، مدیرکل کار و امور اجتماعی استان اصفهان و معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی استانداری خراسان جنوبی در کارنامه خود دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار ۲۶ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۱۴۷۰۴۹، www.mehrnews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین