پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۰۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
مدتی پس از آن‌که نماینده ایران در سازمان ملل، مشکلات کودکان پروانه‌ای را پس از تحریم آمریکا به گوش جهان رساند، سازمان یونیسف از اهدای محموله ۵.۸ تنی پانسمان بیماران پروانه‌ای به ایران خبر داد. محموله‌ای که توسط کشور آلمان و به اعتبار خانه «ای‌بی» تهیه و به وزارت بهداشت تحویل داده شد. اما مدیرعامل و موسس خانه «ای‌بی» اعلام کرد: از این محموله تاکنون تنها حدود ۱ تن به آن‌ها تحویل داده شده است. منتظر شفاف سازی هستیم.

شعار سال:دولت روحانی به بیماران ای‌بی هم رحم نکرد/ پانسمان اهداشده بیماران «ای‌بی» از سوی سازمان یونیسف، به چنگ وزارت بهداشت افتاد و به بیماران نرسید

 مدتی پس از آن‌که نماینده ایران در سازمان ملل، مشکلات کودکان پروانه‌ای را پس از تحریم آمریکا به گوش جهان رساند، سازمان یونیسف از اهدای محموله ۵.۸ تنی پانسمان بیماران پروانه‌ای به ایران خبر داد.

 محموله‌ای که توسط کشور آلمان و به اعتبار خانه «ای‌بی» تهیه و به وزارت بهداشت تحویل داده شد. اما مدیرعامل و موسس خانه «ای‌بی» اعلام کرد: از این محموله تاکنون تنها حدود ۱ تن به آن‌ها تحویل داده شده است.


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی 598

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
واقعا چه رانتي در زمينه دارويي در كشور وجود داره كه دارن اين كار هارو ميكنن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین