پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۱۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا گفت این رژیم در راهبرد و سیاست دولت جو بایدن در مورد برجام و ایران مشارکتی ندارد.
شعار سال: گیلعاد عردن سفیر اسراییل در آمریکا با اشاره به تمایل دولت بایدن برای بازگشت به توافق اتمی سال ۲۰۱۵ ایران و قدرت‌های جهانی (برجام) گفت: تل‌آویو قصد ندارد در سیاست‌های دولت جدید آمریکا در مورد ایران دخالتی کند. این ادعا درحالی مطرح شده که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل باوجود عدم تماس مستقیم با بایدن، بالاترین فشار‌ها و لفاظی‌ها را در مورد برنامه اتمی ایران انجام داده و به شدت تلاش می‌کند توافق هسته‌ای ایران احیاء نشود.

عردن در گفتگو با رادیو ارتش اسراییل گفت: اگر دولت آمریکا بخواهد به برجام بازگردد، ما نمی‌توانیم خود را جزیی از این روند بدانیم؛ ما معتقدیم اگر آمریکا بخواهد به توافقی که از آن خارج شده بازگردد، همه اهرم‌های فشار و قدرت نفوذ خود را از دست خواهد داد.

این دیپلمات رژیم صهیونیستی و مشاور نتانیاهو گفت: قطعاً زمانی که تحریم‌ها برداشته شوند، ایران دیگر هیچ تمایل یا انگیزه‌ای برای مذاکره مجدد و یا رسیدن به توافقی که توانایی اتمی این کشور را کنار بگذارد، نخواهد داشت.

گفتنی است ایران می‌گوید تنها در صورت برداشتن همه تحریم‌های یکجانبه آمریکا حاضر به بازگشت به تعهدات خود در برجام است، اما بایدن گفته ایران باید اول غنی‌سازی را متوقف کند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۲۸بهمن ۱۳۹۹، کدخبر: fa.shafaqna.com، ۱۰۹۹۱۷۷
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
دشمنی میان امریکا و اسرائیل داره پایه ریزی میشه و همین میتونه زمینه ای برای افول امریکا و بعد از اون سیاست های شکست خورده اش در منطقه باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین