پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۷۵۲
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت آمریکا بازگشته و ائتلاف دو سوی آتلانتیک بازگشته است.
شعار سال: «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا جمعه در سخنرانی گفت که آمریکا بازگشته و ائتلاف دو سوی آتلانتیک بازگشته است.

وی که در کنفرانس امنیتی مونیخ صحبت می کرد، افزود: «آمریکا به ائتلاف ناتو متعهد بوده و نمی توانیم اجازه دهیم داعش تجدید قوا کند».

رئیس جمهور آمریکا گفت: «آمریکا در حال بررسی وضعیت نیروهای خود در سراسر دنیا است. من دستور توقف خروج نیروهای آمریکا از آلمان را داده ام و آمریکا مصمم به تعامل با متحدان اروپایی خود است».

بایدن در این سخنرانی با اشاره به پیمان ناتو افزود: «دموکراسی می تواند پیروز شود و باید چنین شود. حمله به یک طرف، حمله به همه است. آمریکا به ماده ۵ پیمان ناتو متعهد است».

وی ادامه داد: «پیش بینی من آن است که رقابت با چین سخت خواهد بود و از آن استقبال می کنم».

بایدن در این سخنرانی روسیه را به تلاش برای تضعیف نحوه حکمرانی آمریکا متهم کرد و گفت: «روسیه در تلاش است نحوه حکمرانی آمریکا را تضعیف می کند. او خواستار همکاری با متحدان اروپایی برای مقابله با اقدامات روسیه شد».

رئیس جمهور آمریکا گفت: « باید با همدیگر برای چالش درازمدت چین آماده شویم. مهم است مقابل زورگویی اقتصادی چین بایستیم».

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برخط نیوز، تاریخ انتشار ۱ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: 161375251350، www.barkhat.news.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین