پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۳۹۶
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
در جلسه مشترک مدیران و متخصصین سازمان انرژی اتمی ایران و برج آزادی تهران مطرح شد: به زودی چهارمین آزمایش انتقال اطلاعات کوانتومی به عنوان انقلاب در حوزه‌ی فن آوری کشور در برج آزادی تهران انجام خواهد شد.
شعار سال: به همت متخصصان و پژوهشگران مرکز فناوری‌های کوانتومی سازمان انرژی اتمی، فاز چهارم پروژه ملی رمزنگاری کوانتومی فضای آزاد، این بار بین برج آزادی و برج میلاد تهران در ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ روز ملی فناوری هسته‌ای ایران انجام خواهد شد.

در جلسه‌ی همکاری و تعامل صمیمانه و سازنده کارشناسان این حوزه و مسئولین مربوطه سازمان انرژی اتمی ایران با مدیر عامل برج آزادی تهران مقرر شد تا این بار این مهم با ارتقاء فاصله طولی (بعد مسافت) و ارتفاع بیشتر به میزبانی برج آزادی تهران صورت پذیرد.

بازدید از مجموعه فرهنگی

در این جلسه سه ساعته که همراه با بازدید از مجموعه فرهنگی، اجتماعی و گردشگری برج آزادی تهران انجام شد، سید عباس عظیمی ضمن خوش آمدگویی و خداقوت به حاضرین و استقبال از این آزمایش غرورآمیز علمی در حوزه کوآنتوم در کشور و منطقه، آن را از نشانه‌های “خودباوری” و “ما می‌توانیم” ملت رشید ایران اسلامی دانست و بر ضرورت همراهی و همکاری همه جانبه همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در عرصه پیشرفت و شکوفایی علم و فن آوری در کشور تاکید کرد. در ادامه وی آمادگی خود و همه توان و ظرفیت مجموعه برج آزادی تهران را برای این اتفاق بزرگ ملی اعلام کرد و آن را باعث افتخار و غرورملی دانست.

در پایان سید محسن میرلوحی به نمایندگی از سازمان انرژی اتمی ایران و جمع حاضر در پروژه ملی رمزنگاری کوآنتوم ایران از مساعدت، همراهی و حمایت عظیمی در راستای این همکاری علمی کمال تشکر و قدردانی کرده و بر ادامه همکاری در راستای استفاده از ظرفیت و توان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری برج آزادی در جهت معرفی دستآورد‌های صنعت هسته‌ای کشور تأکید نمود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از اقتصاد سبز روز، تاریخ انتشار: ۲۹بهمن ۱۳۹۹، eghtesaderooz.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین