پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۶۵۰
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
با حضور محمدجواد آذری جهرمی، نخستین جلد از مجموعه ده جلدی تاریخ شفاهی وزارت ارتباطات پس از انقلاب اسلامی رونمایی شد
شعار سال: ظهر چهارشنبه و با حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات؛ احمد مسجد جامعی، عضو شورای اسلامی شهر تهران و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ سید محمود دعایی، مدیرمسئول روزنامه اطلاعات و نصرالله جهانگرد، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در دولت الکترونیک، از نخستین جلد مجموعه ده جلدی تاریخ شفاهی وزارت ارتباطات در محل انتشارات خانه فرهنگ و هنر گویا رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، جلد نخست این مجموعه که با ایده و اهتمام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات به سرانجام رسیده است شامل فراز‌هایی از دانش و تجربیات مدیریتی مرتضی نبوی، سید محمد غرضی، محمدرضا عارف، رضا تقی پور، محمدحسن نامی و نصرالله جهانگرد در دوره سرپرستی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که با مشارکت مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و انتشارات خانه فرهنگ و هنر گویا منتشر و وارد بازار شده است.

آذری جهرمی در آیین رونمایی تاریخ شفاهی وزارت ارتباطات گفت: از دو سال پیش و با پیشنهاد مرکز روابط عمومی، ایده تاریخ شفاهی را شروع کردیم، چون معتقد بودیم دانش و تجربه‌های مدیریت وزرا و مدیران در دولت‌های راهگشای مسیر پیش روی ماست و وظیفه داریم بنیان‌هایی را که مدیران قبلی بنا نهاده‌اند تقویت کنیم و به ثمر برسانیم.

وزیر ارتباطات افزود: امروز در محوطه وزارت ارتباطات فضای بزرگی به نام باغ مشاهیر نام‌گذاری شده و برای هریک از وزرا و معاونان قبلی درختی به یادگار غرس شده است تا یاد و نام وزرا و معاونان سابق این وزارتخانه به یادگار ماندگار شود.

وی با اشاره به اینکه وزارت ارتباطات تنها وزارتخانه‌ای است که اقدام به تدوین و انتشار تاریخ شفاهی خود کرده است، اظهار امیدواری کرد که تمام مجلدات ده‌گانه تاریخ شفاهی وزارت ارتباطات تا پایان دولت فعلی منتشر شود و در دسترس پژوهندگان و مدیران آینده قرار گیرد.

همچنین سیدجمال هادیان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و مدیر پروژه تاریخ شفاهی ارتباطات، گفت: ضبط و تدوین تاریخ شفاهی از دو سال پیش آغاز شد و در مجموع ۴۵ وزیر و معاون وزیر شاغل بعد از انقلاب در ادوار مختلف روبروی دوربین تاریخ شفاهی قرار گرفتند.

وی افزود: حاصل این تلاش دوساله ده جلد کتاب و ۲۰ مستند تلویزیونی است که تاکنون یک جلد کتاب و سه مستند منتشر شده است و به تدریج تمامی مجلدات و مستند‌های تصویری منتشر خواهد شد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایستنا، تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۲۱۲۴۱، ictna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین