پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۰۶۳
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر نامگذاری سرویس بهداشتی در بوستان شهدای شهرداری، روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان طی بیانیه ای، این اقدام را بی دقتی و ناهماهنگی پیمانکار با شهرداری اعلام کرد.
شعار سال : روز گذشته تصاویری در فضای مجازی مبنی بر نامگذاری سرویس‌های بهداشتی در سطح به نام شهدا منتشر شد که با واکنش کاربران به چنین اقدامی همراه بود.

در پی این اقدام روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت.

در این اطلاعیه آمده است: به استحضار شهروندان گرامی و اصحاب رسانه می‌رساند در پی انتشار تصاویری مبنی بر نامگذاری یک سرویس بهداشتی در پارک شهدای شهرداری واقع در منطقه ۶ شهرداری اصفهان ذکر چند موضوع لازم و ضروری است:

۱ - جایگاه و حرمت شهدا برای همگان مشخص است و بی احترامی به مقام والای شهدا، خانواده معظم شهدا و جانبازان، به هیچ وجه، شایسته نیست.

٢- هیچ یک از سرویس‌های بهداشتی شهر اصفهان دارای نام نیست و تنها با کد شناسایی و پارکی که در آن استقرار دارد شناخته می‌شود که در مورد سرویس بهداشتی مورد اشاره نیز این سرویس بهداشتی در محل پارک شهدای شهرداری واقع در انتهای خیابان آبشار قرار دارد.

٣ - با توجه به اجرایی شدن سامانه جامع نگهداری و تعمیرات سرویس‌های بهداشتی به منظور رصد و نظارت بر ارائه خدمات، تابلو‌های مشخصات هر سرویس بهداشتی در محل استقرار آن نصب گردیده است.

۴- در ارتباط با چاپ مشخصات در سرویس بهداشتی مذکور، با توجه به موقعیت هر یک از این سرویس‌ها در نقشه سامانه، پیمانکار مربوطه به عنوان متولی قرارداد نگهداری و تعمیرات، در خصوص درج نام، توجه لازم را نکرده و بدون هماهنگی با شهرداری اقدام به نصب مشخصات کرده است که پس از رؤیت توسط کارشناسان شهرداری بلافاصله نسبت به جمع آوری تابلو اقدام و اخطار لازم به پیمانکار داده شد.

در پایان مجدداً به این موضوع اشاره می‌شود که هیچ یک از سرویس‌های بهداشتی شهر، دارای نام نبوده و تمامی آن‌ها تنها با کد شناسایی و به نام پارک مستقر در آن شناخته می‌شود.

 
شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار 3 اسفند 99 ، کد خبر : 1041752 ، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین