پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۳۲۰
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
در حاشیه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد، تفاهمنامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی توسط وزیر صمت، استاندار یزد و شرکت‌های معین اقتصاد مقاومتی این استان به امضا رسید.
شعار سال: این تفاهم نامه در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و پیاده سازی اقتصاد مردمی و درون زا و به منظور دستیابی به توسعه متوازن منطقه‌ای و همچنین جهت استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بخش مردمی و غیر دولتی و احیای مسئولیت اجتماعی شرکت‌های تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است.

این تفاهم نامه توسط علیرضا رزم حسینی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدعلی طالب «استاندار یزد» و شرکت‌های معین اقتصاد مقاومتی شهرستان‌های هدف و سایر ارکان حاکمیت شهرستانی به امضا رسید.

توانمندسازی روستاییان با استفاده از ظرفیت‌های بومی، ارائه خدمات آموزشی و مهارتی، ایجاد تشکل‌های مردم نهاد در تحقق بخشی به رویکرد دولت جهت دستیابی به عدالت اجتماعی و توسعه متوازن از اهداف این تفاهمنامه بوده است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت در این تفاهمنامه متعهد به انتقال دانش و تجربیات به شهرستان‌های هدف به منظور احیای مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و ارزیابی و نظارت بر اقدامات معین اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌های هدف می‌باشد.

جلب مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی جوامع محلی به منظور معیشت پایدار، جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، مشارکت اقتصادی و انجام امور مشاوره‌ای به مسئولین محلی و استانی در راستای اهداف این تفاهمنامه دنبال می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دولت، تاریخ انتشار:۲ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۳۵۸۶۹۸، www.dolat.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین