پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۳۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از برنامه‌ریزی‌های این هیات برای تطبیق شیوه‌های آموزش اعضای هیات‌های نظارت با شرایط ناشی از همه‌گیری بیماری کرونا خبر داد.
شعار سال: سیدحمیدرضا کاظمی در پاسخ به این پرسش که با توجه به شکل‌گیری هیات‌های نظارت و لزوم آموزش افراد با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا چه تمهیداتی برای آموزش اعضا پیش‌بینی شده است، گفت: در ادوار گذشته تیم‌های آموزشی وجود داشتند که در سفر به استان‌های مختلف اعضای هیات‌های نظارت را آموزش می‌دادند. محتوای این آموزش‌ها هم مشخصا بر آگاهی دادن نسبت به قانون در انجام وظیفه نظارت است. اما با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده به واسطه کرونا، امکان برگزاری دوره‌های آموزشی مانند گذشته وجود ندارد.

رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا با این توضیح که ما زمان کافی برای اینکه بتوانیم افراد را در گروه‌های کم تعداد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آموزش بدهیم، در اختیار نداریم، افزود: به همین دلیل در هیات مرکزی نظارت از همکاران خواسته‌ایم در کنار کلاس‌های حضوری، کلاس‌های آموزشی را به صورت محتوای تصویری و به صورت برخط فراهم کنند تا برای همه هیات‌های نظارت در سطح کشور در دسترس باشد و در این دوره آموزش به این ترتیب انجام می‌شود.

کاظمی در ادامه در پاسخ به این پرسش که در این شیوه اطمینان از آموزش اعضای هیات‌ها بر آموزش‌های ارائه شده و نهادینه شدن قانونمندی در انجام مسئولیت‌شان چگونه حاصل می‌شود، تصریح کرد: در دبیرخانه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مقرر شده که دو معاونت حقوقی - آموزش و معاونت استان‌ها کار آموزش را رصد کنند و پاسخگوی هیات‌های نظارت در سطح کشور باشند.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف این معاونت‌ها این است که ببینند آموزش‌هایی که از طریق برخط ارائه شده تا چه حد پاسخگوی نیاز بوده و اگر کاستی یا ضعفی وجود داشته باشد، در صدد جبران و رفع آن برآیند. این معاونت‌ها رصد می‌کنند تا مطمئن باشند که آموزش‌ها تا پایین‌ترین رده‌ها هیات نظارت انجام شود و سوالات و ابهاماتی را که ممکن است برای افراد وجود داشته باشد، برطرف کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار:۴ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۱۰۴۲۶۱۳، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
تا الان اموزش ها حضوري بوده اين همه تخلف رخ ميداده خدا از اين به بعد رو به خير كنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین