پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۱۸۷
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
رویترز مدعی شده است که ایران اخیرا نشانه‌های امیدوارکننده‌ای درباره مذاکرات غیررسمی بر سر احیاء برجام بروز داده و هدف این است که پیش از نوروز، همه به میز مذاکره بیایند.
شعار سال: یک منبع دیپلماتیک فرانسه به خبرگزاری رویترز گفته ایران طی روز‌های اخیر نشانه‌های امیدوارکننده‌ای در زمینه دیپلماسی هسته‌ای و احیای مذاکرات غیررسمی در این ارتباط نشان داده است.
 
امور در حال حرکت در مسیر درست هستند

این منبع دیپلماتیک روز پنجشنبه ۱۴ اسفندماه با اشاره به مساله هسته‌ای ایران اعلام کرد: «امور در حال حرکت در مسیر درست هستند و ما نشانه‌های مثبتی این هفته و به خصوص در روز‌های اخیر دریافت کرده‌ایم.»

رویترز در همین زمینه به نقل از این منبع دیپلماتیک نوشته که هدف سه کشور اروپایی از کنار گذاشتن طرح قطعنامه این بود که به دیپلماسی فرصتی دیگر داده شود و چشم‌انداز نشست غیررسمی هسته‌ای صدمه نبیند.

به گفته او، هدف این است که همه طرف‌های موضوع هسته‌ای ایران پیش از آغاز نوروز به میز مذاکره آورده شوند.

مقام‌های ایران اخیرا در واکنش به پیشنهاد حضور در مذاکراتی با حضور آمریکا که از سوی اروپا صورت گرفت آن را رد کرده و گفتند زمان برای این اقدام مناسب نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از جماران، تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۴۹۹۷۸۱، www.jamaran.news
اخبار مرتبط
برچسب ها: برجام ، تحریم ، مذاکرات ، رویترز
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین