پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۳۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر یاسوج با بیان اینکه در حال حاضر سرانه فضای سبز در شهر یاسوج ۱۱ مترمربع است، گفت: با افتتاح پارک‌های غدیر، بانوان و ولایت به مساحت ۳۱ هکتار سرانه فضای سبز شهر یاسوج به ۱۲٫۵ مترمربع می‌رسد.

شعار سال: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر یاسوج با بیان اینکه در حال حاضر سرانه فضای سبز در شهر یاسوج ۱۱ مترمربع است، گفت: با افتتاح پارک‌های غدیر، بانوان و ولایت به مساحت ۳۱ هکتار سرانه فضای سبز شهر یاسوج به ۱۲٫۵ مترمربع می‌رسد.

بالهام آذرگشسب در نشست با خبرنگاران از تجمیع قراردادهای شرکت‌های طرف قرارداد با این سازمان خبر داد و اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم تمام قراردادهای سنوات گذشته را تجمیع کردیم.

تجمیع قراردادها با هدف اصلاح ساختار، افزایش سرعت و کیفیت در کارها و کاهش هزینه

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر یاسوج با بیان اینکه سرانه فضای سبز شهر یاسوج در حال حاضر ۱۱ مترمربع است، گفت: با افتتاح پارک غدیر، ولایت و پارک بانوان به مساحت ۳۱ هکتار سرانه فضای سبز به ۱۲٫۵ متر مربع می‌رسد.

وی از هرس درختان معابر شهر یاسوج خبر داد و افزود: درختان بلوار ورودی از سمت اصفهان، بلوار قرنی، بلوار بویراحمد، بلوار باهنر و پارک ساحلی شروع به اصلاح شد که مورد رضایت مردم هم قرار گرفت.

*سرانه فضای سبز یاسوج افزایش چشمگیر می یابد/درخت رایگان برای شهروندان یاسوجی

آذرگشسب از احیاء پارک‌های محله‌ای در شهر یاسوج خبر داد و افزود: ۱۷ پارک محله‌ای در سطح استان وجود دارد که برای جلوگیری از هجوم مردم به پارک ساحلی و همچنین آسیب به چمن پارک‌های یاسوج این مکان‌ها احیا می‌شود و احداث پارک محله‌ای جدید نیز در دستور کار است.

این مسئول بیان کرد: ۵۰۵ هزار مترمربع چمن، ۱۰ هزار مترمربع کاشت گل فصلی، ۱۰ هزار درخت تحت پوشش سازمان فضای سبز و ۳۰ هزار مترمربع ترون در پارک‌های استان وجود دارد، همچنین ۱۷ پارک محله‌ای، ۵ پارک عمومی و دو پارک جنگلی در این شهر احداث شده است.

آذرگشسب با اشاره به اینکه آبیاری چمن و فضای سبز پارک‌ها از آب شرب جدا است، گفت: ۹۸ درصد آب فضای سبز از طریق رودخانه‌ها و چاه‌های سطح شهر تأمین می‌شود و کمتر از دو درصد از طریق آب شرب انجام می‌شود که این مقدار نیز کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر یاسوج با اشاره به اینکه فضای سبز در کاهش آلودگی هوا تأثیرگذار است، بیان کرد: این سازمان در فصل درخت کاری آماده است به صورت کاملا رایگان درخت هایی را در اختیار شهروندان قرار داده که البته تنها شرط ما قبول محافظت از این درختان توسط همشهریان عزیز است.

*نمای آبشار یاسوج عوض می شود/ قول مدیرعامل به شهروندان یاسوجی!

این مسئول از بهسازی آبشار یاسوج خبر داد و تصریح کرد: برای بهسازی و زیباسازی آبشار شهر یاسوج اقدامات خوبی در دست انجام است و در آینده نه چندان دور شاهد تغییرات اساسی در نمای ظاهری و امکانات موجود در این آبشار خواهیم بود.

آذرگشب خبر خوشی هم برای بانوان داشت، وی تصریح کرد: پارک بانوان با فضای اختصاصی و مناسب برای بانوان مرکز استان در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی از الزام برای نصب وسایل بازی استاندارد در پارک‌های شهر یاسوج خبر داد و یادآور شد: به شهروندان این قول را میدهیم که در تجهیز پارک های جدید و پارک های کنونی، استاندارد بودن تمامی وسایل و تجهیزات معیاری است که به صورت جدی مد نظر است و انشالا در آینده شاهد شهری زیبا و در شان شهروندان گرامی خواهیم بود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پايگاه خبري تحليلي بشار، تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن 1394، کد مطلب: 14983:www. besharnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین