پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۷۸
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
تاکنون هیچکدام از وعده های مسئولان شبکه بهداشت کهگیلویه در این خصوص عملی نشده است.

شعار سال: نبود دستگاه ام آر آی در شهرستان های کهگیلویه ،چرام و لنده همواره دغدغه مسئولان و مردم این شهرستان ها بوده است .

مسئولان شبکه بهداشت و بیمارستان دهدشت هر از چندگاهی خبر از خرید دستگاه و افتتاح مرکز آن می دهند ، اما باگذر زمان نه تنها افتتاحی در کار نبوده بلکه وعده های مجددی نیز در این زمینه داده شده است،این درحالیست که مرکز ام آرای گچساران چندی پیش افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

دهه فجر ۹۴، اسفندماه ۹۴ ، فروردین ۹۵ ، پیش از ماه رمضان و در نهایت پس از ماه مبارک رمضان، اینها تنها بخشی از وعده های داده شده مسئولان شبکه بهداشت کهگیلویه جهت افتتاح دستگاه ام آر آی بوده که تاکنون هیچکدام از آنها عملی نشده است.

در جدیدترین وعده داده شده از سوی مسئولان مربوطه ، شفایی رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه خبراز افتتاح دستگاه ام آر آی در سفرهیات دولت داده که باتوجه به نامشخص بودن زمان این سفر، مردم شهرستان های کهگیلویه ،چرام ولنده همچنان باید در آرزوی افتتاح ام آر آی دهدشت روزشماری کنند.

هرچندمنابع موثق در بیمارستان دهدشت عدم افتتاح این دستگاه را مشکلات فنی و نیامدن کارشناسان ایتالیایی جهت آماده نمودن آن عنوان نموده اند .

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پايگاه خبري تحليلي خبر دنا، تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵، کد مطلب: ۲۶۸۷:www. khabardena.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین