پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۹۸۹
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستای استان تهران از نهایی شدن تشکیل هیات‌های نظارت در شهرستان‌های استان تهران و صدور احکام اعضای این هیات‌ها خبر داد.
شعار سال: احمد نادری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیات‌های نظارت شهرستان‌های استان تهران پس از مشورت و همکاری با نمایندگان حوزه‌های انتخابیه استان تهران و تایید صلاحیت آن‌ها توسط مراجع ذیربط، انتخاب و احکام آن‌ها صادر شد.

با معرفی هیات‌های نظارت شهرستان‌ها، قدم اولیه و اساسی ساختار‌های دیگر هیات‌های نظارت در بخش‌ها برداشته شد. هیات‌های نظارت در بخشداری‌ها، فرمانداری‌ها و استانداری‌ها و یا سایر مراکز در استان تهران برای نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا مستقر خواهند شد.

مطابق آیین‌نامه اجرایی انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، اعضای هیات مرکزی نظارت استان تهران با مشورت مجمع نمایندگان استان به‌منظور نظارت در انتخابات استان تعیین و پیش از این احمد نادری رییس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی و رضا تقی‌پور انوری به‌عنوان اعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای استان تهران انتخاب شده بودند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۸۴۲۵۵۵۰۱، irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین