پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۶۶۱
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور «مگاهاسپیتال» ۵۰۶ تختخوابی در حال احداث قم بازدید و با نماینده تام الاختیار حضرت آیت الله العظمی سیستانی دیدار و گفتگو کرد.
شعار سال: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا که امروز به قم سفر کرده است، پس از زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و گفتگو با مراجع عظام تقلید از بیمارستان تخصصى وفوق تخصصی نور (۵۰۶ تختخوابی) در حال احداث در قم که با حمایت و پشتیبانی دفتر حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی پایه گذاری شده است، بازدید کرد.

وزیر کشور در جریان این بازدید، پس از دیدار با حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده تام الاختیار حضرت آیت الله العظمی سیستانی در قم، دفتر یادبود این طرح بزرگ درمانی را امضا کرد.

در یادداشت وزیر کشور آمده است: «توفیق شد در روز عید سعید مبعث، مسافر قم و پابوس حضرت معصومه سلام الله علی‌ها باشم. بازدید از اجرای پروژه بیمارستان ۵۰۶ تختخوابی در حال احداث که به همت جناب اقای شهرستانی و کمک حضرت آیت الله العظمی سیستانی بنای آن گذاشته شده بود انجام شد. این امر خیر نشان از نیت خالصانه و صادقانه و دلسوزانه کمک به مردم دارد که امید است به لطف خداوند متعال برکت الهی شامل این طرح، و خیر و نیکویی و صحت و سلامت و عزت روزافزون شامل حال بانیان آن باشد. بی شک، این عمل صالح صدقه جاریه برای آن عزیزان خواهد بود. امید است با همکاری و کمک مسئولان این نوع اقدامات مورد حمایت واقع شود و به سرعت به بهره برداری برسد».
علاءالدین نجف، رئیس هیئت مدیره بیمارستان درجریان بازدید وزیر کشور ضمن ارائه گزارشی ازساخت و پیشرفت بیمارستان گفت: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور، مانند بسیاری دیگر از امور خدمت رسانی به جامعه و مردم، در بالاترین سطح به لحاظ کیفیت ساختمان و تجهیزات قرار دارد و امیدواریم این پروژه بزرگ که در جوار حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) اواسط ساخت خود را می‌گذراند، مرضی درگاه حضرت حق تعالی و، ولی عصر (عج) ارواحنا فداک و عموم مردم قرار بگیرد.
وی با اشاره به ضعف‌ها و کاستی‌هایی که در بخش تخصصی پزشکی استان قم افزود: این بیمارستان با ظرفیت ۵۰۶ تخت در ۱۲ طبقه و زمینی به مساحت ۸۰ هزار متر مربع و با زیربنای حدود ۶۵/۰۰۰ مترمربع در بلوار آیت الله العظمی بروجردی (ره) با مدرنترین و مجهزترین تجهیزات پزشکی مراحل ساخت را می‌گذراند.
وی تصریح کرد: این بیمارستان شامل بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی مانند قلب و عروق، مرکز جامع سرطان با بخش‌هایی شامل پزشکی هسته ای، اعصاب و روان، بستری مردان و زنان، آزمایشگاه بالینی و پاتولوژی و آزمایشگاه اورژانس، تصویربرداری، زایمان و سزارین، جراحی سرپایی، بخش‌های تشخیصی- درمانی، آزمایشات فیزیولوژیک، تست‌های ریوی، بخش ناباروری، مراقبت‌های ویژه، گوارش و کبد، دیالیز، سنگ شکن، رادیوتراپی، بخش نوزادان و کودکان، فیزیوتراپی و بازتوانی است.

در ادامه بازدید دکتر رحمانی فضلی همچنین با همراهی دکتر سرمست استاندار قم از کتابخانه تخصصی در حال ساخت دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی در بلوار پیامبر اعظم (ص) نیز بازدید کرد.
 
بازدید از بیمارستان ۵۰۶ تختخوابی قم
 
بازدید از بیمارستان ۵۰۶ تختخوابی قم
 
بازدید از بیمارستان ۵۰۶ تختخوابی قم
بازدید از بیمارستان ۵۰۶ تختخوابی قم
 
بازدید از بیمارستان ۵۰۶ تختخوابی قم
 
بازدید از بیمارستان ۵۰۶ تختخوابی قم
 
بازدید از بیمارستان ۵۰۶ تختخوابی قم
 
بازدید از بیمارستان ۵۰۶ تختخوابی قم
 
بازدید از بیمارستان ۵۰۶ تختخوابی قم
 
بازدید از بیمارستان ۵۰۶ تختخوابی قم
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار:۲۱ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۱۱۱۲۸۶۸، www.fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین