پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۳۲۶
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
سرپرست بازرسی کل آذربایجان‌غربی گفت: چند مدیر دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی به اتهام اختلاس و تضییع اموال عمومی دستگیر شدند.
شعار سال: سجاد ده‌ده‌جانی در ارومیه، اظهار داشت: در بازرسی‌های به عمل آمده از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی برخی سوء‌جریانات مالی محرز و چند مدیر دانشگاه علوم‌پزشکی آذربایجان‌غربی دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: این سوءجریانات مالی در بحث خرید‌های کرونایی کشف و متهمان شناسایی شده و به اتهام تبانی در انجام معاملات دولتی، اختلاس و تضییع اموال و وجوه دولتی به مراجع قضایی معرفی شدند.سرپرست بازرسی کل آذربایجان‌غربی بیان کرد: ارزش ریالی این اختلاس و تضییع اموال، نزدیک به ۱۰۰ میلیارد ریال بوده و بنابراین گزارشات تعقیب اداری و کیفری تهیه و تقدیم مراجع قضایی شد.

وی در ادامه افزود: لازم به ذکر است مبارزه با فساد اراده قطعی سازمان بازرسی کل کشور بوده و در این مسیر هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت.در چند روز گذشته نیز شهردار منطقه یک ارومیه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) به دلیل اتهامات مالی بازداشت و برای بررسی اتهامات وارده به مراجع قانونی ارجاع داده شده است.

همچنین در چند روز گذشته معاون عمرانی شهردار ارومیه نیز دستگیر شده بود. پیش از دستگیری شهردار یک ارومیه، شهرداران مناطق دو و چهار و نیز شهردار مرکزی ارومیه دستگیر شده بودند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۴۷۱۱۱۱، tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین