پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۰۸۸
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
۱۴ فروردین، سالروز درگذشت نادر ابراهیمی داستان نویس معاصر است. سال‌ها پیش در دیداری بین مقام معظم رهبری با هنرمندان، پیام دهکردی آثار صوتی شده نادر ابراهیمی را خدمت حضرت آقا ارایه نموده و معظم له، ضمن گوش کردن به توضیحات پیام دهکردی، سراغ خانواده مرحوم نادر ابراهیمی و شرایط آن‌ها را می‌گیرد. این ویدئو به مناسبت سالروز درگذشت نادر ابراهیمی، بازنشر شده است.

شعار سال: کانال اخبار رهبر انقلاب به مناسبت سالگرد درگذشت نادر ابراهیمی، داستان‌نویس معاصر، فبلم پیگیری احوال خانواده نادر ابراهیمی توسط ایشان از پیام دهکردی را منتشر کرد.

 نادر ابراهیمی (زادهٔ ۱۴ فروردین ۱۳۱۵ در تهران – درگذشتهٔ ۱۶ خرداد ۱۳۸۷، تهران)، داستان‌نویس معاصر ایرانی بود. او علاوه بر نوشتن رمان و داستان کوتاه در زمینه‌های فیلم‌سازی، ترانه‌سرایی، ترجمه، و روزنامه‌نگاری نیز فعالیت کرده‌است. ابراهیمی، همراهِ بهرام بیضایی و ابراهیم گلستان، از معدود سخنوران ایرانی به‌شمار می‌رود که هم در سینما و هم در ادبیات کار کرده و شناخته شده بوده‌اند. بیش از نود کتاب از ابراهیمی منتشر شده‌است.

در دیدار صورت گرفته در سال های پیش بین مقام معظم رهبری و جمعی از هنرمندان ، پیام دهکردی اقدام به ارایه دستاوردهای خود در خصوص صوتی کردن کتاب های مرحوم نادر ابراهیمی می کند. حضرت آقا ، ضمن شنیدن صحبت های پیام دهکردی، سراغ خانواده مرحوم نادر ابراهیمی را می گیرد.

لازم به توضیح است که پیام نادری دهکردی متولد ١٣٥٦ شهرکرد بازیگر سینما و تئاتر ایرانی و مدرس فن بیان و بازیگری است وی از بازیگران در عرصه تئاتر بوده و در سینما و تلویزیون کارهای ماندگاری را از خود بجا گذاشته است. پیام دهکردی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته تئاتر از دانشگاه تهران و کارشناس ادبیات دراماتیک نمایشی است .

تعداد بازدید : 70


 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه همشهری  ، تاریخ انتشار: 15  فروردین 1400، کدخبر: 592945، www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین