پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۴۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
نایب رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد مجامع استانی ما شکل گرفته و انتخابات آن‌ها برگزار شده است، گفت: نوع کار ما با دوستان دیگر متفاوت است و اینگونه نیست که چند نفر بنشینند و تصمیم بگیرند به همین دلیل تا این لحظه وارد مرحله رایزنی با کاندیدا‌ها یا بررسی مصادیق انتخابات ریاست جمهوری نشده‌ایم.
شعار سال: مهدی چمران، درباره روند تشکیل شورا‌های ائتلاف سراسر کشور و زمان پایان این فرآیند، گفت: بیش از ۹۰ درصد مجامع استانی ما شکل گرفته و انتخابات آن‌ها برگزار شده است، تنها در چند درخواست ترمیم وجود دارد که آن‌ها نیز به زوی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: آخرین مجمع استان‌های ما، مجمع تهران است است که ثبت‌نام آن از چند روز قبل آغاز شده و هنوز تا مهلت یک هفته‌ای ثبت‌نام‌ها زمان باقی‌مانده است، اما با استقبال خوبی مواجه شدیم و تاکنون بیش از ۱۴ هزار نفر برای حضور در مجمع نام‌نویسی کرده‌اند. پس از این نام‌نویسی‌ها مراحل بعدی انجام شده و مجمع تهران طی به زودی تشکیل می‌شود.
 
کار ما اینگونه نیست که چند نفر بنشینند و تصمیم بگیرند

نایب رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب درخصوص اعضای این شورا، بیان داشت: اعضای شورای ائتلاف همان ترکیب دوره گذشته است و به‌طور ثابت و دائم جلسه دارند.

چمران در پاسخ به سوالی پیرامون رایزنی با کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای ائتلاف، اظهار داشت: نوع کار ما با دوستان دیگر متفاوت است و اینگونه نیست که چند نفر بنشینند و تصمیم بگیرند به همین دلیل تا این لحظه وارد مرحله رایزنی با کاندیدا‌ها یا بررسی مصادیق انتخابات ریاست جمهوری نشده‌ایم.

وی ادامه داد: روند کار به این صورت است که در ابتدا باید یک مرحله انتخابات میان کاندیدا‌ها در مجمع عمومی برگزار شود و پس از این رای‌گیری که نظر مجمع مشخص شد، از کسانی که منتخب مجمع هستند برنامه دریافت کرده و با افراد وارد رایزنی می‌شویم.

عضو شورای ائتلاف درباره کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف و همچنین دعوت این شورا از افراد برای کاندیداتوری گفت: درباره کاندیداتوری آقای رئیسی و آقای قالیباف هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و من اطلاعی از تصمیم نهایی ایشان ندارم. اما درخصوص دعوت از افراد، شاید دوستان به صورت انفرادی یا در غالب یک تشکلی از فردی برای کاندیداتوری دعوت کرده باشند، اما به صورت و در غالب شورای ائتلاف از کسی برای حضور و کاندیداتوری دعوت نکرده‌ایم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مدارا، تاریخ انتشار: ۲۴فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: modara.ir، ۱۵۹۰۶۹
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
0
بهتر است بجای کنایه کار مردم را راه بیندازید!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین