پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۴۳۶
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
رجال سیاسی ما هنوز متوجه نشده‌اند که معیار اصلی انتخاب مردم و افزایش حس مشارکت جمعی برای حضور در انتخابات، برنامه‌های اعلام شده و تیم مدیریتی معرفی گردیده نامزد‌ها است، نه مثلا افشاگری، منم منم، بگم بگم. تو رو خدا بعد از ۴۲ سال از عمر انقلاب، بخود بیایید. این وسط هم چند نفر زبل، شده‌اند گرداننده مجلس و آخر مجلس هم حتما انتظار سهم دارند؟ شفاف گفتیم، اگر می‌خواستند، خوب پیام ما را می‌گرفتند.
شعار سال: منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت با ارائه توضیحی در خصوص اسامی ۱۰ نامزد انتخابات ریاست جمهوری که آیت‌الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز برای آن‌ها نامه نوشت، گفت: شب گذشته در برنامه جهان آرا در شبکه افق سیمای جمهوری اسلامی ابتدا نام ۹ نفر را به عنوان کسانی که به آن‌ها نامه نوشته شده است، بیان کردم و سپس نام رستم قاسمی نیز به عنوان نفر دهم اضافه شد، اما رسانه‌ها فقط نام ۹ نفر را منتشر کرده‌اند.

«رستم قاسمی» در لیست ۱۰ اصولگرا برای انتخابات ۱۴۰۰
یکیشون خیلی خوبه، همگی بگید ماشاالله
سخنگوی شورای وحدت افزود: بدین وسیله لازم است اسامی ده گانه با ذکر نام قاسمی تصحیح شود.

گفتنی است، چندی پیش آیت الله موحدی کرمانی با ارسال نامه‌ای به ۱۰ تن از کاندیدا‌های ریاست جمهوری از آن‌ها خواسته بود که رئوس برنامه‌ها و افراد شاخص در تیم کاری خود را معرفی کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از صدای ایران، تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰، کدخبر: ۲۶۱۲۸۵، sedayiran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین