پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
رستم قاسمی نامزد ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مدعی است که کسانی هستند که در ایران با سیاست بازی کردند و سپس همین کار را در اقتصاد انجام داده‌اند. سوال اینجاست که این افراد ادعا شده، چه کسانی هستند، لطفا شفاف صحبت نموده و معرفی‌شان کنید.
شعار سال: مردم ایران زمین که قرنهاست کشورشان را میزبان تحولات سیاسی، اجتماعی، مذهبی و مهد رویداد‌هایی تاریخی و سرنوشت ساز می‌دانند، به خوبی آگاهند که سال ۱۴۰۰ هم از این قاعده و رسم مستثنی نیست و انتخابات ریاست جمهوری سال جاری نیز یکی از ده‌ها رخدادی است که این روال را تأیید و بر آن صحه می‌گذارد!
 
 
چه کسانی با سیاست و اقتصاد بازی می‌کنند؟


 همچون رسالت سال‌های گذشته سعی کردیم در مسیر برگزاری تحولات سیاسی و اجتماعی و علی الخصوص انتخابات بسیار مهم ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ مخاطبانش را از متن و حواشی این رویداد مهم سیاسی با روشی نو آگاه کنیم.

چت شو «آقای رئیس جمهور» یا مستر پرزیدنت با اجرای محمد دلاوری سعی می‌کند مخاطبان فهیمش را با زوایای مخفی و کمتر آشکار شده این تحول و رویداد بزرگ سیاسی در کشور آگاه کند، اما اینبار با سنت شکنی در نحوه مرسوم گفتگو با نامزدان احتمالی ریاست جمهوری! مصاحبه با افراد و شخصیت‌هایی که سودای ریاست جمهوری دارند، قصد حضور در خیابان پاستور را از سر گذراننده و به نوعی شهامت تصاحب صندلی بالاترین مقام اجرایی کشور را در خود می‌بینند.

در سومین ویژه برنامه انتخاباتی با عنوان «آقای رئیس جمهور»، محمد دلا‌وری به سراغ رستمی رفته تا با گفتگویی بی پرده، شما را در جریان هر آنچه در ذهن و دل این سیاستمدار با طعم انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم می‌گذرد، با خبر سازد.

رستم قاسمی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف است و فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ در سپاه پاسداران آغاز کرد و در طول جنگ ایران و عراق از اعضای این نهاد بود. او در فاصله سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰ به‌عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا فعالیت می‌کرد و وی یکی از نامزد‌های احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ است.
 
 
تعداد بازدید : 6


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پارسینه، تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۹۸۹۵۳، www.parsine.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
در هر شرایطی باید منفعت مردم را در نظر گرفت نه بازی با اقتصاد و سیاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین