پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۴۷۸
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
هوشنگ منصور خاکی، که سابقه نیم قرن حضور در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون را داشت، صبح دیروز بر اثر ابتلا به کرونا، درگذشت .

  شعار سال:

هوشنگ منصور خاکی بازیگر سینما و اکشن کار صاحب نام سینمای کشور، صبح دیروز به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در سن 77 سالگی گذشت.این بازیگر که سال گذشته، دچار بیماری پارکینسون و هیدرسفالی مغز شده بود، پس از ابتلا به کرونا و بستری شدن در بیمارستان، صبح دیروز(دوشنبه ۳۰ فروردین) درگذشت و مراسم خاکسپاری این بازیگر، صبحِ فردا سه‌شنبه ( ۳۱ فروردین) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار خواهد شد.
خانه سینما طی پیامی درگذشت هوشنگ منصورخاکی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران را تسلیت گفت. 
در این پیام آمده است:

«خانه سینما درگذشت بازیگر پیشکسوت سینمای ایران زنده‌یاد هوشنگ منصورخاکی را به خانواده محترم ایشان و اعضای محترم جامعه اصناف سینمای ایران تسلیت می‌گوید.»
 
هوشنگ منصورخاکی درگذشت

منصور خاکی که در رشته‌های ورزش‌های رزمی و شنا فعال بود، سال ۱۳۵۰ وارد عرصه بازیگری شد و در مدت نزدیک به نیم قرن، در سریال‌ها و فیلم‌هایی، چون «کوسه جنوب»، «چنگک»، «شب شکن»، «مرگ در باران»، «زخمه»، «افعی»،«خفاش»، «دلباخته»، «یاران دلنمک» ،«لوکوموتیوران»، «دل و دشنه»، «مریم مقدس»، «طوفان شن» ،«زخمی تنها»، «سکوت کوهستان» و ... بازی کرد. او همچنین برای بازی در فیلم «یاران دلنمک»، نامزد نقش مکمل در جشنواره فجر شده بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین