پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۸۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
جمهوری اسلامی ایران، چقدر از این واژه مصلحت و احساس تکلیف باید چوب بخورد؟ آخر کجای کار آقایان بادامچیان، میرسلیم، نیکنام، انواری و ترقی به فعالیت اجرایی جور در می‌آید که خود را نامزد کنند؟ برخی از کارشناسان ثبت نام ایشان را دنباله نوعی طرح سهم خواهی موتلفه در ریاست جمهوری آینده تفسیر کرده اند. بس است آقای بادامچیان عزیز. حداقل گام دوم انقلاب را به نیرو‌های جوانتر بسپارید. بس است عزیز دل. بس است.
شعار سال: اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه) در نشست خبری گفت: ما در موقعیت مهم انتقال از گام اول چهل ساله دوم انقلاب به گام دوم انقلاب با بیانیه رهبر انقلاب هستیم.

وی افزود: سیاست ما در مسئله شورا‌های اسلامی شهر و روستا ایجاد وحدت بین نیرو‌ها بود که به شورای وحدت انجامید و مسئله دوم اینکه استان‌ها فعال شوند و ائتلاف اسلامی مستقل در هر استان شکل بگیرد.

وی افزود: حزب موتلفه در ۳۱ استان فعال است و تقریبا به برکت یک حرکت قوی و صحیح جو آرامی بر کشور حاکم است و جنگ و جدال‌ها کم شده و جدال‌های حزبی نیز به طور طبیعی انجام می‌شود و سیاست ما هم این بود که چالش پدید نیاوریم.  

بادامچیان با بیان اینکه سیاست ما در انتخابات ریاست جمهوری این است که به همه کسانی که می‌خواهند خود را عرضه کنند احترام بگذاریم و درگیری نداشته باشیم گفت: طبق التزام به قانون اساسی آخرین مسئله اعلام احراز صلاحیت‌ها به عهده شورای نگهبان است و دلیلی برای درگیری بین نامزد‌ها نیست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ضمن تاکید بر اینکه موتلفه اسلامی با احترام به سایرین خودش هم اعلام نامزدی کرد و از اعضایش خواست کسانی را که واجد شرایط ریاست جمهوری هستند اعلام کنند، تصریح کرد: من و مهندس میرسلیم و دکتر نیکنام و آقای انواری و آقای ترقی این ۵نفر هستیم و روشن است که از حزب یک نفر نامزد خواهد بود و بیشترین توجه از بین این‌ها روی کسی خواهد بود که از شورای نگهبان بتواند تاییدیه بگیرد و ما این دوره حزبی به میدان آمده ایم.

وی در پاسخ به سوالی درمورد معرفی نامزد حزبی از سوی موتلفه با وجود سازوکار شورای وحدت تصریح کرد: شورای وحدت مانع اینکه کسانی خودشان را نامزد کنند نیست و معتقد است هرکس می‌تواند خود را مطرح کند و منعی نیست.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به اظهارات اخیر متکی درمورد احتمال معرفی نامزد‌هایی بیش از ۱۰ نفر اعلامی از سوی شورای وحدت و حضور نامزد‌های موتلفه در این لیست گفت:، چون موتلفه ۵ نامزد داشت از سوی موتلفه بنده در شورای وحدت برای کاندیداتوری مطرح هستم و از این رو اعلام کاندیداتوری می‌کنم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از فارس، تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۱۴۰۰۰۲۰۱۰۰۰۳۸۰، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
من حس میکنم شاید بشه تا جایی که من میدونم روی انتخابات 1400 روی جوان تر ها حساب باز کرد
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
کاش عنوان حزب بر این هیئت گذاشته نمی شد. چرا که هم کارکرد حزب را زیر سوال بردند و نیز در این پوشش نمایش آزادی سیاسی می دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین