پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۱۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
امام جمعه شهر سی‌سخت گفت: نقدهای رسانه ها و مسئولان به ویژه امامان جمعه درباره دولتمردان منصفانه و دلسوزانه باشد.
شعارسال: حجت الاسلام ناصر مصباحی نژاد روز چهارشنبه در دیدار مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با مردم سی سخت به مناسبت هفته دولت با اشاره اهمیت پایبندی به اخلاق اسلامی در توسعه و همدلی مردم افزود: نقدهای منصفانه برای اصلاح چالش های موجود در جامعه در اولویت رویکرد مسئولان و رسانه های ارتباط جمعی باشد.

وی اظهار کرد: رویکرد انتقادهای مغرضانه نه تنها به رفع مشکلات کمک نخواهد کرد بلکه با فاصله انداختن بین مردم و مسئولان به تحقق خواسته های دشمنان نظام اسلامی کمک خواهد کرد.

امام جمعه شهر سی سخت به تلاش های دولت یازدهم برای توسعه کشور اشاره کرد و گفت: دولتمردان تمام توان خود را برای بهبود وضعیت مردم بکار گرفته اند.

مصباحی نژاد شروع برنامه های هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد با دیدار و مردم را نشانه عزم دولتمردان برای خدمتگذاری صادقانه به مردم ارزیابی کرد.

وی شتاب بخشی به روند توسعه با پیشگیری از کلنگ زنی های بی برنامه و تلاش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام را از ویژگی های خوب دولت تدبیر و امید ذکر کرد.

امام جمعه شهر سی سخت همچنین در دیدار با مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستاوردهای خوب سفر هیات دولت در کهگیلویه و بویراحمد نتیجه مدیریت قوی مسئولان محلی به ویژه استاندار است.

مصباحی نژاد افزود: مسئولان به ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با درایت، فرصت شناسی، سعه صدر و ماه ها تلاش برای شناسایی نیازها و اولویت های این خطه محروم زمینه تصویب اعتبارات مناسب را فراهم کرد.

وی از توجه ویژه دولت تدبیر و امید برای نگاه جامع به تمام اقشار جامعه و تلاش برای تحقق بهبود معیشت مردم قدردانی کرد.

امام جمعه شهر سی سخت به استقبال گسترده و مثال زدنی مردم کهگلویه و بویراحمد از کاروان تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: این امر جلوه عینی تحقق مردم سالاری دینی است.

مصباحی نژاد ابراز امیدواری کرد که با ادامه تعامل دولتمردان محلی و کشوری و جذب به موقع اعتبارات تصویب شده بتوان شاهد رونق آبادانی و افزایش امید و نشاط مردم این خطه بود.

وی تحقق وعده ها و اعتبارات تصویب شده را شرط اصلی رضایتمندی مردم و دوام اعتماد مردم به مسئولان دانست.

امام جمعه شهر سی سخت همچنین به قابلیت های گردشگری شهرستان دنا اشاره کرد و خواستار توجه ویژه مسئولان به رونق این صنعت اشتغالزا شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی با هدف افتتاح و کلنگ زنی 90 طرح عمرانی و اقتصادی به شهرستان دنا سفر کرده اند.

شهرستان دنا با جمعیتی حدود 46 هزار نفر به مرکزیت شهر هشت هزار نفری سی سخت در 35 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 شهریور 1395، کدخبر: 82200997 (5518468 )، www7.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین