پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۵۱۳
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
۷۱ طرح عمرانی و اقتصادی در اولین روز از هفته دولت سال ۹۶ با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

شعار سالدر نخستین روز از هفته دولت و طی آئینی با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور، سید موسی خادمی استاندار، غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی 71 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: در هفته دولت امسال 71 طرح عمرانی و اقتصادیبا اعتباری افزون بر یک هزار و 370 میلیارد ریال با حضور معاون رئیس جمهوری در شهرستان بویراحمد در حوزه‌های مختلف از جمله زیرساختی و سرمایه گذاری با اشتغالزایی 316 نفر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

خادمی افزود: نمایشگاه دائمی شهر یاسوج با هدف عرضه محصولات تولیدی در بخش‌های مختلف اقتصادی، صنفی، صنعتی، فرهنگی کشاورزی، گل و گیاه و بخش پژوهش با زیربنای 2700 متر مربع با محوطه و پارکینگ 14 هزار متر مربع و با اعتباری افزون بر 23 میلیارد ریال امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی از افتتاح و کلنگ‌زنی 1160 طرح اقتصادی و عمرانی با هزینه افزون بر 3 هزار و 270 میلیارد ریال و اشتغالزایی 2 هزار و 180 نفر در این استان در هفته دولت خبر داد و گفت:از این تعداد طرح و پروژه، 248 مورد پروژه عمرانی و 912 طرح اقتصادی است.

خادمی اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی افتتاحی هفته دولت سال 96 در این استان را 225 مورد با سرمایه گذاری افزون بر یک هزار و 691 میلیارد ریال بوده و 23 پروژه با اعتباری افزون بر 856 میلیارد ریال نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از مجموع 912 طرح اقتصادی در هفته دولت امسال در 908 مورد افتتاحی و چهار طرح کلنگ‌زنی است ادامه داد: طی چهار سال گذشته افزون بر 27 هزار میلیارد ریال در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی در قالب 2 هزار 990 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در این استان سرمایه‌گذاری شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:1500882، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین