پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۳۴۷
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
ممکن است در عنوان مطلب، عبارت هرزه‌ها کنجکاویتان را برانگیخته باشد. بله، بشکل خاص یکی از عوامل تشدید کرونا در ایران را مربوط به هرزه‌های مدیریتی می‌دانیم. افراد بی خاصیت و احمقی که با بی برنامگی و کم توجهی‌ها باعث تشدید کرونا شده اند. تاریخ باید از قصابانی که مدعی بودند لغو طرح ترافیک تاثیری روی کنترل کرونا ندارد حساب کشی کند. همان‌هایی که باعث چپانده شدن توده‌ای مردم در مترو و اتوبوس شدند. این مدیران همان‌هایی هستند که وقتی با مطالبه گری رسانه برای انتشار گزارش تحقیقاتی ادعا شده مواجه گردیدند، سکوت کرده و به کار خود ادامه دادند. به یقین تاوان پس خواهید داد، منتظر باشید.
شعار سال: طی چند هفته اخیر، با ورود موج چهارم کرونا به کشور، میزان ابتلا و فوت بر اثر کرونا افزایش یافته و بار دیگر اکثر شهر‌های ایران در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته‌اند. مسئولان وزارت بهداشت معتقدند موج چهارم کرونا به واسطه تجمعات ناشی از خرید‌های سال نو و جمع‌های خانوادگی به جریان درآمده و هنوز تاثیرات سفر‌های نوروزی به طور کامل خود را نشان نداده است.

تعداد بازدید : 5


در سوی دیگر مردم نظر دیگری دارند. آن‌ها معتقدند که اجازه دولت برای سفر‌های نوروزی بیشترین نقش را در شدت این موج داشته و می‌شد با مدیریت صحیح در تعطیلات نوروزی از ادامه آن جلوگیری کرد. این نظر مردم آنجا صورت واقعی‌تری پیدا می‌کند که در نهایت ستاد ملی مقابله با کرونا مجبور شد در کنار منع تردد شبانه، دستور تعطیلی مشاغل غیر از گروه اول را در شهر‌های قرمز صادر و آن را تمدید کند.

با شروع واکسیناسیون کرونا در ایران طی هفته‌های پایانی سال گذشته امیدواری‌ها برای کاهش میزان ابتلا به کرونا بیشتر شد، اما روند کند واکسیناسیون به خاطر محدود بودن دُز واکسن‌های وارداتی باعث شده این مورد نیز در کنار دیگر دلایل شروع و ادامه موج چهارم کرونا در ایران قرار گیرد، آن هم در شرایطی که هنوز باید برای ورود واکسن‌های ایرانی کرونا به بازار صبر کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۷۹۳۵۳، etemadonline.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین