پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۵۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور افزایش عملکرد سازمان‌ها نرم‌افزار مدیریت کسب و کاری را ارائه کرده که نیاز به کدنویسی ندارد.
شعار سال: حمیدرضا میناروش، مدیر عامل یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه نرم‌افزار‌های توسعه کسب‌وکار با بیان اینکه این شرکت در سال ۱۳۸۶ به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: تمرکز تحقیقاتی این شرکت در حوزه توسعه نرم‌افزار است و در این راستا اخیرا ما نرم‌افزاری را پیاده سازی کردیم که بی نیاز از فرآیند‌های کدنویسی است.

وی این نرم افزار را BPMS یا سیستم مدیریت فرایند‌های کسب و کار عنوان و خاطر نشان کرد: نرم‌افزار‌های BPMS یا سیستم مدیریت فرایند‌های کسب‌وکار کاملا بومی و بر اساس نیاز مشتریان طراحی شده و نسبت به نمونه‌های خارجی هزینه کمتری دارد.

میناروش تاکید کرد: این نرم‌افزار در زمینه مدیریت کسب‌وکار کاربرد دارد و برای مکانیزه کردن فرآیند‌های سازمانی اعم از فرآیند‌های مربوط به استخدام، درخواست خرید کالا و ... کاربرد دارد، بدون آنکه کدی نوشته شود.

مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان تاکید کرد: این نرم‌افزار یک محیط منعطف دارد و امکان تغییر در آن به اساس نیاز سازمان‌ها فراهم شده است. کاربردی شدن این نرم‌افزار مدیریت فرآیند‌های کسب‌وکار، کاهش هزینه‌های تولید و افزایش سرعت توسعه و تغییرات در سازمان‌ها را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه نرم‌افزار سیستم مدیریت فرآیند‌های کسب‌وکار این شرکت تجاری سازی شده است، اظهار کرد: این نرم‌افزار در سازمان‌های بزرگی مانند شرکت آب استان تهران، شرکت گاز استان تهران و برخی از دانشگاه‌ها و پارک‌های و علم و فناوری پیاده‌سازی شده است.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وب زم، تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۷۹۹، www.webzoom.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
0
0
واقعا عالیه چنین چیزی بومی سازی بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین