پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۲۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام به اقدامات صورت گرفته در استان در راستای ارتقای کیفیت و سلامت نان اشاره نمود.
شعار سال: سلیمان‌پور به تشدید بازرسی از واحد‌های خبازی با هدف کنترل تخلفات و ارتقای کیفیت نان اشاره کرد و گفت: بازرسی از واحد‌های خبازی به صورت گشت مشترک با دستگاه‌های نظارتی استان در حال انجام است و خبازی‌ها مرتب ارزیابی می‌شوند به ویژه در ماه رمضان که کنترل‌ها را تشدید کرده‌ایم.

وی در خصوص کیفیت نان استان اظهار کرد: اگرچه کیفیت نان استان نسبت به سال گذشته بهتر شده، اما هنوز با ایده‌آل فاصله داریم که در تلاش برای تحقق این امر هستیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام به اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای سطح سلامت و کیفیت نان استان اشاره نمود و ادامه داد: با هدف سالم‌سازی و کیفی‌سازی نان در استان، دوره‌های آموزشی برای نانوایان برگزار شد، عملیات بهسازی و نوسازی واحد‌های خبازی صورت گرفت و تلاش کردیم واحد‌هایی را که فاقد استاندارد‌های لازم بودند، از مدار خارج کنیم.

سلیمان‌پور افزود: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته، توسعه نان‌های مناسب و کیفی مانند سنگک بود که تلاش کردیم تعداد واحد‌های تولیدی نان سنگک را در سطح استان توسعه دهیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام با اشاره به اجرای برنامه‌هایی با هدف آگاه‌سازی و افزایش سطح دانش عموم جامعه در خصوص نان‌های سالم از طریق رسانه ملی اظهار کرد: در همین راستا یک مجتمع نان با محوریت تولید نان‌های سبوس‌دار و سلامت‌محور در استان احداث گردید که خوشبختانه شاهد استقبال مردم از این مجتمع هستیم.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از غلات نیوز، تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۱۰۸۳، www.ghalatnews.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: نانوایی ، ایلام ، نان ، خبازی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
واقعا بیچاره این شهرستانیه ا همه چیزشون که خرابه مخصوصا این ایلامی ها که هواش بدی هم دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
نانوایی ها بعد از مدت ها دارن نان رو گران میکنن در اثر کمبود گندم و ارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
خدا رو شکر که نان با کیفیت بهتری به دست مردم میرسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین