پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۳۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
دکل همراه اول در مسیر روستای کهلوی تفرش سقوط کرد. این دومین حادثه برای دکل‌های همراه اول پس از سقوط دکل برق در شهر چلگرد در بهمن ماه سال گذشته است که خرابی و اختلال در شبکه تلفن همراه را به دنبال داشت.
شعار سال: فرماندار تفرش در خصوص سقوط دکل در مسیر روستای کهلو تفرش گفت: دکل در دست احداث توسط پیمانکار اداره مخابرات بوده که هنوز تکمیل و برق دار نشده و علت سقوط در دست بررسی است.

حاجی علی بیگی اظهار کرد: احتمال بر این است که به علت شدت تندبادی که در روز‌های گذشته بود، دکل سقوط کرده باشد. پیمانکار هنوز دکل را تحویل مخابرات نداده و در اختیار مخابرات نبوده است. بر اساس بررسی‌های موجود از دکل، سرقتی انجام نشده است.

وی ادامه داد: اداره مخابرات، پیمانکار را فراخوانی کرده است تا مشکل موجود برطرف شود.
 
فرماندار تفرش با بیان این مطلب تامین برق دکل در حوزه استحفاظی نوبران ساوه بوده است، اضافه کرد: به دلیل جلوگیری از سرقت دکل، دستور بر تخلیه دکل از محل داده شده است تا اقدامات فنی آن انجام شود.

حاجی علی بیگی در خصوص علت ایجاد دکل گفت: دکل به منظور تامین آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت ۲ G شرکت همراه اول در سطح منطقه، احداث شده است. از سه ماه پیش کار احداث دکل آغاز شده است. محل احداث دکل در تفرش و ۹۰ درصد خدمات دهی دکل برای بخش نوبران شهرستان ساوه بوده است.

وی خاطر نشان کرد: اعتبارات احداث سایت از اعتبارات داخلی شرکت مخابرات و تامین برق دکل از تعهدات شرکت برق شهرستان ساوه بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری وب زوم، تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۵۹۵۶۳، www.webzoom.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
حتما خوب و بصورت مناسب پایدارسازی صورت نگرفته بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین